חדשות בעולם

ארה"ב: בן 11 הציל את ארבעת אחיו הקטנים, משריפה גדולה שפרצה בביתם

ארה"ב: בן 11 הפך לגיבור היום ועלה לכותרות לאחר שבתושייה רבה הצליח להציל בזה אחר זה את אחיו הקטנים, משריפה שפרצה בביתם

אא

ברודי סימס הוא רק בן 11, אבל בשבוע האחרון הפך לגיבור ועלה לכותרות - לאחר שהציל את ארבעת אחיו הקטנים משריפה גדולה שפרצה בביתם. 

הכל התחיל כאשר קימברלי האם יצאה עם בעלה לסידורים והשאירה את חמשת ילדיה בבית. "פתאום קיבלתי טלפון מבתי בת השמונה והיא אמרה לי 'אמא, יש אש'. לא הבנתי. מה זאת אומרת שיש אש? הגענו מהר הביתה ואז ראינו את הכל", כך סיפרה קימברלי שאיבדה את ביתה ב-11 השנים האחרונות.

עדיין לא ברור מה גרם לשריפה שפרצה במטבח ביתם שבטנסי, אך לפי הדיווחים, ברודי כלל לא נרתע כשראה את הלהבות. ראשית הוא צעק לכל אחיו שיש אש בבית ושיצאו החוצה, ואז רץ והרים את התינוק בן השנתיים בידיו. "אמרתי להם שייצאו מהר מהבית ובינתיים הוצאתי גם את התינוק בן השנתיים. אחר כך חזרתי פנימה וניסיתי לכבות את השריפה עם כוס מים, אך ראיתי שהיא הרבה יותר גדולה ושאני לא אצליח לעשות את זה, אז ברחתי החוצה".

כל ארבעת אחיו של ברודי ניצלו הודות לתושייה שלו באותם רגעי אימה, שבהם הם נאלצו לראות איך הבית שלהם נשרף ובו כל הזכרונות והדברים האהובים. "אנחנו מאוד גאים בברודי, אין לי אפילו מילים להסביר כמה אנחנו גאים בו ובאחיות שלו, שמיהרו להתקשר ל-911 ולהודיע על השריפה", מסכמת קימברלי. 

 

תגיות:נערהצלהשריפהארהב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה