מעניין

נמוכי קומה שנישאו: "נולדו לנו שני ילדים נמוכי קומה, ואנחנו גאים בהם"

פוסט של זוג נמוכי קומה חורך את הרשת: "אנחנו אוהבים להיות משפחה קטנה, ושום דבר לא ישנה את זה. כשהיינו צעירים יותר, אנשים היו צוחקים ומביטים עלינו בזלזול, אבל העולם השתנה ואני מרגישה שהיום יש הרבה יותר הבנה כלפי אנשים כמונו"

אא

פוסט של זוג נמוכי קומה בשם לורה וניית'ן פיליפס, חורך את הרשת. בפוסט מתארים בני הזוג את החיים שלהם כהורים נמוכי קומה, לילדים נמוכי קומה - ואומרים כי הם מרגישים שהם זכו וגאים מאוד בילדיהם. 

"זה מסוג המשפחות שאף אחד לא רגיל לראות בסביבה", צוחקים בני הזוג, ששניהם משחקים בהפקה של הארי פוטר ונחשבים סלבס בארצות הברית. 

"אנחנו אוהבים להיות משפחה קטנה, ושום דבר לא ישנה את זה. כשהיינו צעירים יותר, אנשים היו צוחקים ומביטים עלינו בזלזול, אבל העולם השתנה ואני מרגישה שהיום יש הרבה יותר הבנה כלפי אנשים כמונו", מסבירה לורה. "זה עושה אותי מאושרת לדעת שלפחות הילדים שלנו יעברו קצת פחות סבל ממה שאנחנו עברנו".

בפוסט כותבים השניים איך זה להיות הורים לשני פעוטות שגם הם נמוכי קומה, ולשאלת הגולשים 'האם הם מרגישים כמו משפחה נורמלית' - הם מיהרו להשיב כך: "אנחנו בהחלט מרגישים משפחה נורמלית. הדבר היחידי שהוא שונה ביניכם לבינינו הוא שאנחנו קטנים, אבל זה לא מטריד אותנו. אין לנו שום רצון להיות אתם, ולא היינו משנים שום דבר בחיים שלנו כמו שהם היום. אנחנו מאוד שמחים במי שאנחנו, וככה אנחנו גם מחנכים את ילדינו: לא להסתכל ולא לקנא במי שהוא שונה, אלא לאהוב את עצמנו כמו שאנחנו. אני אוהבת לענות לשאלות של אנשים על החיים שלנו, כי זה נחמד לדעת שהם רוצים ללמוד ולשפר את הבנתם על חייהם של נמוכי הקומה".

הפוסט שלהם הגיע לאלפי צפיות ולייקים ברשתות החברתיות, ועשרות תגובות עודדו אותם להמשיך בדרך הזו, ולא להתבייש במי שהם. "כל אחד צריך לאהוב את איך שהו נראה, בלי קשר לזה שהוא קטן או גדול. מה שעושה אותך גדול הוא היכולת שלך להסתכל על השני ולעשות לו מקום - במילים שלך ובתחושת האמפתיה. לא שום דבר אחר", כתב אחד הגולשים. 

תגיות:פוסטתורשהגמדיםנמוכי קומה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה