מעניין

בנר השמיני של חנוכה: זוג חרדי זכה ב-10 מיליון שקלים

בני זוג חרדים ממרכז הארץ זכו השבוע בפרס הראשון בהגרלה בלוטו. "ניתן מעשר ונעזור לילדינו על מנת להוריד מהם חלק מהנטל", אמרו לאחר הזכייה

אילוסטרציה אילוסטרציה
אא

בהגרלת הלוטו שהתקיימה ביום חמישי שעבר, זכה בפרס הראשון זוכה יחיד במסלול הדאבל לוטו בפרס של 10 מיליון שקלים. ביום ראשון, בערב נר שמיני של חנוכה, הגיע הזוכה יחד עם אשתו לבית מפעל הפיס על מנת לפדות את הפרס.

הזוכים המאושרים הם זוג חרדים ממרכז הארץ, בתחילת שנות ה-40 לחייהם. הזוכה בפרס אמר כי "הזכייה הגיעה לנו בשבוע מאוד מיוחד – שילוב מיוחד של חג החנוכה, ראש חודש טבת, לאחרונה גם ציינתי את יום ההולדת שלי".

צילום: יחסי ציבורצילום: יחסי ציבור

 

את הזכייה גילה לאחר כינוס חשוב שבו השתתף. "בהתחלה גלשתי לאתר מפעל הפיס ובדקתי את המספרים הזוכים מול המספרים שבטופס שלי. השוויתי בין המספרים ולא האמנתי. בדקתי שוב ושוב ושוב לפני ששיתפתי אנשים נוספים ורק כשהייתי בטוח בוודאות שאני הזוכה התקשרתי לאשתי בהתרגשות שאינני זוכר כמותה וסיפרתי לה שזכינו".

אשתו מספרת כי קיבלה טלפון מבעלה באמצע היום, שהודיע לה שהוא מגיע לאסוף אותה. "הוא אמר שיש לו משהו חשוב לספר לי ואמר שזה סוד ושאסור לאף אחד לדעת במה מדובר. לא ידעתי מה לחשוב, הסתקרנתי מאד אבל אפילו לא עלה במוחי שמדובר בזכייה בפרס ובטח ובטח שלא זכייה בפרס הראשון. נכנסתי לרכב, וביקשתי מבעלי שייתן לי את הטופס על מנת שאבדוק אותו שוב. היינו המומים. חזרנו הביתה ומרוב התרגשות לא הצלחנו שנינו להירדם. הייתה לשנינו תחושה שיום יגיע ונזכה גם אנחנו בלוטו, אולם שום דבר לא יכול היה להכין אותנו מראש להפתעה המשמחת הזאת, לתזמון שלה ולאופן שבו היא הגיעה".

בני הזוג מספרים כי עם כספי הזכייה הם ישמחו לשדרג את מקום המגורים שלהם לבית פרטי ביישוב פסטורלי "וכמובן , נעזור לילדינו על מנת להוריד מהם חלק מהנטל. אנחנו מתכוונים גם לתת מעשר ולפנות ליועץ השקעות שייתן לנו הצעות איך להשקיע את הכסף בחוכמה", אמרו.

תגיות:לוטורץ ברשת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה