סלבס בהתחזקות

סגירת מעגל: עינב בובליל מבקרת עם הבן בציונו של רבי נחמן מברסלב

"הבטחתי בלידה שאם הכל יילך כשורה ואני אצא בריאה ושלמה וחובקת בן זכר, אני אביא אותו אליך עד גיל 3 להודות לך", כך אומרת עינב בובליל מציונו של רבי נחמן מברסלב בפוסט חדש ומרגש

בתמונה הקטנה: יוסף נחמן בתמונה הקטנה: יוסף נחמן
אא

בפוסט מרגש, עינב בובליל מעלה תמונה שלה ושל בנה, יוסף נחמן, מציונו של רבי נחמן מברסלב, לאחר שהבטיחה כי תגיע לשם לאחר שתלד בשלום. כך היא כותבת:

״לפני 3 שנים, לבד במיטה של בית חולים כמה שעות לפני ניתוח קיסרי שלישי, חוששת ופוחדת - רבי נחמן תהיה מליץ יושר עבורי בשמיים, אני רוצה ללדת בשלום. אני בריאה ושלמה והתינוק בריא ושלם .רועדת ומבטיחה שאם הכול ילך כשורה ואני אצא בריאה ושלמה, חובקת בן זכר, אני קוראת לו שם שני נחמן ועד גיל 3 מביאה אותו אליך להודות לך.
ישתבח שמו לעד, ילדתי בשמחה את יוסף נחמן הצדיק שלי, השם ישמור אותו, וכמו שהבטחתי הבאתי אותו רק להודות להלל ולשבח. התפללתי על כולם ועל כל עם ישראל שרבי נחמן יהיה מליץ יושר עבורנו ועבור כל עם ישראל בבריאות הנפש והגוף, הצלחה, שלום בית, זיווגים הגונים, פרנסה טובה, ושכל משאלות ליבנו יתגשמו לטובה ולברכה. האור של רבי נחמן הוא אור מיוחד, רק מי שהיה יבין. הולכת מפה וכבר מתגעגעת... תודה לאבא שבשמיים. אין עוד מלבדו".

בחודש שעבר, יוסף נחמן חגג יום הולדת שלוש וכחלק מהחגיגות, המשפחה החליטה לערוך לו את טקס החלאקה.

תגיות:עינב בובלילרבי נחמן מברסלב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה