פוריות

אחרי 16 שנות טיפולי פוריות – בני הזוג חובקים תאומות

"הייתי כבר על סף ייאוש", כך אמרה השבוע טליה חג'ג', תושבת עפולה, שילדה תאומות לאחר 16 שנים של טיפולי פוריות כושלים

אא

טליה ויעקב חג'ג' חגגו ממש לפני חג החנוכה את הנס הפרטי שלהם במחלקת היולדות במרכז הרפואי העמק בעפולה. אחרי 16 שנים ארוכות של טיפולי פוריות שלא צלחו, טליה בת ה-38 הביאה לעולם תאומות.

"אני מרגישה שאני חיה בסרט, זה נס חנוכה הפרטי שלנו, כבר הגעתי למצב שאיבדתי אמונה שאי פעם יהיו לי ילדים שלי, עברתי עשרות טיפולים במרכזים הרפואיים הגדולים בישראל מהדרום ועד לצפון וגם באופן פרטי. הטיפולים והתרופות עלו לנו עשרות אלפי שקלים, הייתי על סף ייאוש מוחלט ואז פגשנו את ד"ר שירה ברעם, עבורי היא המלאך הפרטי שלי שנשלח אלי על ידי הקב"ה והיא עשתה מעל ומעבר, ובזכותה יש לנו זוג תאומות", סיפרה השבוע טליה.

טליה ויעקב נשואים 16 שנים. "זמן קצר אחרי שהתחתנו הבנו שיש קושי, הלכנו לרופא נשים ובבדיקות לא התגלתה כל בעיה. התחלתי בטיפולים זמן קצר לאחר מכן וזה לא עזר. עשינו טיפולי הפריה, עברנו כמעט בכל בתי החולים בארץ, ובשום מקום לא זיהו את הבעיה, כולם נתנו את אותו הטיפול", מספרת טליה.

"רק כשהגעתי לד"ר ברעם היא החליטה לתת לגוף שלי להחליט מתי להחזיר את העוברים ולא להזריק לי זריקות, כדורים או הורמונים, בלי התערבות. מהטיפול הקודם נותרו שתי מבחנות בביה"ח והחלטנו שאם המבחנות האלה לא תופסות אז זהו - אני לא מוכנה ולא יכולה לעבור יותר את הסבל הזה. אחרי בדיקת האולטרסאונד נפל האסימון שהפעם זה נקלט ואז הגיע האושר. חודשיים לפני הלידה נכנסתי לשמירת היריון, ולפני מספר ימים ילדתי את הדס ונויה במשקל 2.5 ק"ג ו-2.3 ק"ג".

תגיות:תאומותפוריות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה