פעילות הידברות

הפרויקט הענק שמחכה גם לך: הפצה ותרגום ספרי הרב זמיר כהן ליהודי העולם

כולנו נקראים לדגל. הסכנות הרוחניות במדינות זרות מגיעות לממדים מפלצתיים. בואו להיות שותפים במיזם תרגום ספרי הרב זמיר כהן, להחזיר יהודים רחוקים הביתה, ולחולל בחייהם נס אחד גדול. הצלחות הפרויקט כבר נושאות פרי

  • כ"ז כסלו התשפ"ב
אא
 
 להשתתפות בפרויקט תרגום ספרי הרב זמיר כהן, לחצו כאן

מתייוונים 2021. אף אחד לא עומד מולם עם חרב שלופה, ומאיים עליהם להמיר את דתם. חלקם אדישים ליהדותם, ויוותרו עליה בלי כל התנגדות. חלקם נשארים יהודים "על הנייר", אך היהדות לא נוכחת בחייהם, וחלקם בכלל לא יודעים שהכת הרפורמית היא לא זרם ביהדות, אלא דת זרה של ממש.

יהודים רבים, החיים כמיעוט בקרב גויים, אינם מודעים לסכנת השואה השקטה - ההתבוללות, המתפרצת לביתם, ומכלה כל חלקה טובה.

מיעוט אינו אוהב להיות כזה. אם המיעוט היהודי בגולה אינו מכיר ביופי של תורת ישראל, הוא ישאף להסתיר את יהדותו ככל שיוכל, כדי לקבל קידום בעבודה, כדי להתערות בחברה וכדי להשתלב. למה לבלוט ולעשות בעיות?

איך הם יכירו את אור התורה אם חגי הגויים קורצים ומנצנצים מכל עבר, בתי ספר ציבוריים הם אופציה זולה לחינוך ילדיהם הרכים, והכת הרפורמית נועצת את ציפורניה בכל מקום שהיא רק יכולה, ומאפשרת חתונות מעורבות בחסות "רב" וכומר, בר מצווה לכלב וחתונה לסוסים?

הדבר העצוב ביותר בכל זאת הוא שהם לא יודעים כמה הנשמה שלהם זועקת לעזרה.

מצוות העזרה ההדדית בעם ישראל היא מרכזית וחשובה לאין שיעור.

בחג החנוכה, חיזוק הזהות היהודית לעומת תרבות הגויים מקבל משנה תוקף בדורנו, וזה צריך להיות נר לרגלינו. כולנו כעם אחד נעזור ליהודי העולם, ונקיים בכך את המצווה "לא תעמוד על דם רעך", שכן חייהם הרוחניים בסכנה, אבל החיים שלהם עומדים להתהפך, בזכות "המהפך" ובזכותך!

התוצאות מעודדות. בעקבות יוזמה נקודתית לתרגום ספר "המהפך" בארצות הברית, נתקבלו בהידברות נתונים מפתיעים מיהודים שחזרו ליהדות, שהתחזקו בתורה ובמצוות והקימו בתים של תורה. ישנם אפילו מקרים של אנשים לא יהודים שהתגיירו בעקבות תרגום ספר אחד!

לאחרונה ישנה יוזמה נפלאה של כמה וכמה אנשים בעקבות פניות ממקומות שונים בעולם, שמבקשים לתרגם את כל סדרת הספרים לשפות שונות.

בשמונת ימי חנוכה, הידברות יוצאת במבצע שותפות מיוחד לצורך תרגום, הפקה והדפסה של שמונה מספרי הרב זמיר כהן שליט"א. מדובר בפרויקט יקר מאוד, אבל הגיע הזמן שהספרים החשובים יהיו נגישים לכל יהודי בעולם. כידוע, רובם דוברי שפות זרות, ואינם שולטים היטב בעברית. לכן חייבים לחבר אותם, להנגיש להם את היהדות ולהשיב אותם הביתה.

כך תשתתפו בתרגום הספרים: כל תורם יזכה להנצחה בעמוד ההנצחות של המהדורה הקרובה – לזיכרון עולם ולזכויות נצח, זאת בנוסף למתנות המתקבלות במסלולי התרומה השונים: מייל אישי מהרב זמיר, מסירת שמות לתפילה מיוחדת בישיבת "היכל מאיר", ספרים חתומים באופן אישי מהרב זמיר כהן, הקדשת שיעורי תורה במשך שנה שלמה באתר הידברות, השתתפות באירוע הוקרה מיוחד עם הרב זמיר, כולל פגישה אישית, שבת זוגית בהשתתפות הרב זמיר כהן במלון בוטיק בירושלים במתנה, ועוד!

נצלו את המצווה האדירה.זו זכות מופלאה שלא נתקלים בה כל יום.

הצטרפו אלינו. ביחד נשמח את הרב זמיר כהן, שהיה רוצה לראות את ספריו מתורגמים ומופצים בהמוניהם בעולם, ומחזקים עוד ועוד יהודים.

זוהי הזדמנות להחזיר אהבה לרב, זוהי הזדמנות להחזיר אהבה לקב"ה, ולהחזיר בנים אבודים לאביהם שבשמיים. הזמן קצר והאתגר עצום. אל תעמדו מנגד, היו שותפים בפרויקט החשוב הזה. ובעז"ה, כמו שחוללתם ניסים בהשבת יהודים אל יהדותם - תזכו לניסים ולנפלאות בחנוכה ובכלל.

 להשתתפות בפרויקט תרגום ספרי הרב זמיר כהן, לחצו כאן

תגיות:התבוללותהרב זמיר כהןספרי הרב זמיר כהן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה