חדשות בעולם

בן שלוש הושלך מדירה בוערת בקומה שנייה - וניצל בנס

בן שלוש הושלך מקומה שנייה בדירה בוערת - וניצל בנס, בזכות תושייתו של שכן שעודד אנשים מבחוץ 'לקפוץ מהחלונות'. אמו וסבתו של הפעוט ניצלו אף הם על ידי אותו שכן

אא

מיזורי, ארה"ב: בחור כבן 25 עלה לכותרות והוכתר כ'גיבור', לאחר שהציל אתמול (ג') ילד בן שלוש שהושלך מחלון בקומה השנייה, במהלך שריפה שפרצה בדירתו. 

הגיבור, ארנז מריתוות'ר, הציל גם את אמו וסבתו של הפעוט. 

השריפה אירעה במתחם דירות בשם  Hillvale, שסמוך אליו ארנז מתגורר. לדבריו, הוא הריח את העשן לפני שהשריפה התפשטה לדירות נוספות בבניין, ורץ מהר החוצה, אך אז הבין שעליו לחזור. "הבנתי שאנשים תקועים בפנים ולא יכולים לצאת", משחזר ארנז - שעבורו, לא הייתה בכלל שאלה האם לשוב על עקביו ולנסות להציל אנשים אחרים. הוא עשה את זה בלי לחשוב. 

"העשן היה סמיך ולא יכולתי לחזור ממש לתוך הבניין, אבל עמדתי בחוץ, ועודדתי אנשים לקפוץ מהחלונות", הוא משחזר. "זה היה נראה לי הדבר הכי נכון לעשות". 

מי שהושלך ראשון מהחלון הוא כאמור הילד בן השלוש. "הוא קפץ ואני תפסתי אותו", מספר השכן הגיבור. ואז הגיע תור אמו של הילד. "אני לא יודע איך עשיתי את זה, אבל טיפסתי מבחוץ לחלון של הקומה השנייה ועזרתי לה לרדת, ואחר כך חזרתי גם בשביל הסבתא".

מריתוות'ר הביא את שלושתם למקום מבטחים, אך התעקש להמשיך לעזור גם ליתר הדיירים, למרות הסכנה שבדבר. הוא וכמה דיירים נוספים עזרו לתושבים נוספים להימלט ממתחם הדירות הבוער, והצליחו להרגיע את הרוחות עד שהכבאים הגיעו. "אני שמח שכולם בסדר", אמר מריוות'ר הנרגש, כשהכל נגמר.

הקפטן של מחלקת הכיבוי של סנט לואיס שיבח את אלה שהתמקדו בעזרה במקום בצילום השריפה."בתקופה שבה אנשים כל כך מרוכזים ב'כמה קליקים הפוסט הזה הגיע', זה באמת מרגש לראות שבמקום לצלם צילומים ולהעלות לרשת, הצעיר הזה נכנס לפעולה כדי להציל חיים", אמר סרן גארון מוסבי.

 

תגיות:ילדהדירהנסשריפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה