חדשות מדע וטכנולוגיה

העתיד כבר כאן: טעינת טלפונים בצורה אלחוטית

נדמה שהפיתוח הטכנולוגי שלפנינו הוא קצת 'חיוור' לעומת מכונית שנוסעת לבד או בית חכם, אבל אין ספק שהוא חלק משורת פיתוחים חשובים ביותר, שיקלו על כולנו, קצת יותר, את החיים

אא

מי מאיתנו לא מכיר את הרגע המעצבן שבו סוללת הסלולרי שלנו נגמרת - ואז צריך 'לשבור את הראש' בחיפוש אחרי המטען. אם אנחנו נמצאים בבית ויודעים היכן המטען נמצא, ניחא. אך מה עושים אם כרגע אנחנו בחוץ ושכחנו את המטען בבית?

סיפור, נכון?

ובכן, לא עוד. כבר עכשיו מבטיחה חברה ישראלית בשם 'אואזיס טכנולוגיות תקשורת' כי יחד עם חברת תקשורת יפנית בשם KDDI CORP הם עובדים על מוצר שיאפשר להטעין טלפונים ניידים בצורה אלחוטית, ללא צורך במטען. 

שמו של המוצר העתידי הוא COTA והוא למעשה עובד על טכנולוגיה קיימת שזהה מאוד ל-WIFI שכולנו מכירים. מקלט הכוח של COTA בעצם מוטמע בעמדת טעינה אלחוטית, ומאפשר להטעין דרכו את המכשירים באמצעות שידור של אותות חשמליים. 

בשנה שעברה העולם הרים גבה כאשר דווקא ענקית הריהוט 'איקאה' הודיעה כי השיקה ליין מיוחד של שולחנות עם טכנולוגיה זהה, שנקראת טכנולוגיית QI. השולחנות הללו בעצם מטעינים כל טלפון שמונח עליהם. נשמע מדהים, אהה? אמנם לישראל הטכנולוגיה הזו עוד לא הגיעה, אך חברות נוספות שעובדות על מוצרים זהים, כמו Storedot הישראלית, ממשיכות לתור אחר טכנולוגיות זהות שיאפשרו להטעין את מכשירי הטלפון שלכם, לזמנים ארוכים יותר ובמהירות גבוהה יותר. 

לדברי דובר החברה, במהלך השנה הם אמורים להשיק סוללה מיוחדת לסוגים רבים של טלפונים, שניתן להטעין אותה תוך 60 שניות בלבד. 

 

תגיות:עתידטלפוניםאלחוטי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה