סיפורים אישיים

טיפולי פוריות שנכשלו שוב ושוב, ויום אחד הרגשתי שהישועה הגיעה

גולשת הידברות מספרת בעילום שם על 2 ילדים שנולדו בשבועות מוקדמים ולא שרדו, ולאחר 11 שנה התהליך הסתיים בידיים מלאות באושר צרוף

  • כ"ו כסלו התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

תודה רבה על האפשרות שנתתם לפרסם את הנס, כי הבטחתי שבעז"ה אחרי הלידה אפרסם את חסד ה' יתברך.

אכתוב לכם בקצרה. ב"ה יש לי חמישה ילדים בריאים. 2 הראשונים ב"ה הכל היה תקין וכמו הספר.

הילד השלישי נולד מוקדם. פגיה, מעקבי התפתחות, ואבחנה סופית של C.P. קל מאוד, אבל מצריך טיפולי פרא רפואיים. ב"ה השלים פערים, והיום בחסדי ה' הוא ילד רגיל לחלוטין!!!

אני רוצה לספר על ההריון החמישי, שהיה תהליך שנגמר בידיים מלאות רק אחרי 11 שנה.

הריון חמישי, פיגור תוך רחמי, דימום, הפרדות שליה, לידה מוקדמת בשבוע 31. התינוק נפטר לאחר מס' דקות. השבר היה עצום. לא הצלחתי להתרומם. נפלתי נפשית מבפנים, אבל מבחוץ תיפקדתי רגיל. לא הבנתי איך אנשים ממשיכים לחיות, אבל ה' בחסדו יתברך נתן לי כוחות להתרומם ואז התחלתי להבין שבעצם שום דבר לא מובן מאליו.

השנים עוברות ועוברות, ואני לא מצליחה להרות שוב.

הלכתי לטיפול רגשי כדי להשתחרר, וגם הייתי פעמיים בסדנאות של הרב פנגר, שגם עזר קצת למוח להשתחרר.

מפה לשם הגענו לטיפולי פוריות לאחר בעיה מסוימת שהתגלתה, ונכנסנו לסחרחורת של טיפולים. הבשורה הטובה הגיעה: אחרי 9 שנים, הטיפול החמישי הצליח. התחיל הריון, שמחה והתרגשות,  ואז ביום בהיר – צירים, דימום, הפרדות שליה. לאחר דקות בודדות בשבוע 23 נולד לנו בן מתוק וקטן, שהחזיר נשמתו בא' כסלו לפני שנתיים.

היה קשה מאוד. ניתקתי קשר כמעט עם כולם, פרט לקרובים ביותר. לא היה כח לדבר ולשתף אף אדם. נגמרתי נפשית, אבל עם כל זה הרגשנו כוחות וחיבוק משמים שהקב"ה איתנו כל רגע והכל ממנו באהבה גדולה וזכינו לתקן 2 נשמות גדולות, והרגשנו זכות שבעצם הקב"ה בחר בנו פעמיים לנסיון כזה עצום. כשהוא נפטר הרגשתי כמו אהרון הכהן. "וידום אהרון".

בכינו הרבה, והתחזקנו הרבה, הרב הרצל חודר גם עודד אותנו המון ולהמשיך הלאה. לאחר מס' חודשים ניסנו שוב טיפול, אבל נכשל. לאחר שנה שוב, ושוב נכשל. ופה הרגשתי שזהו, די. אני עוצרת. לא מסוגלת יותר. אמרתי להקב"ה: "אני רוצה רק עוד אחד לרפא את הכאב, אבל אם אתה רוצה אותי עם ארבעה ילדים - כנראה שזה מה שטוב לי". לא הסכמתי לשמוע שוב על סבב נוסף.

התחלנו שיפוץ נרחב בבית כדי לשנות אוירה, וגם הרב חודר אמר לנו לעשות שינוי סוג של רענון. חודשיים לאחר שסיימנו לשפץ אני מרגישה הרגשה מוזרה. לא הסכמתי לבדוק כדי לא להתאכזב. אני מושכת ומושכת, עד שבסוף אני מגלה הריון טבעי טבעי בחסד ה'... אבל אז התחילו לי חששות שמא שוב... וכל מיני דברים דומים. ועם כל זה אני יודעת בפנים שהכל בסדר, והקב"ה נתן לי מתנה גמורה, והוא איתי והכל ממנו...

ההריון היה לא קל בכלל. שמירה. מעקבים כל שבוע. בר"ה נדבקנו בקורונה, וחסד ה' עברנו כולם בקלי קלות. ביום האחרון של הבידוד, בערב שבת, נכנסתי לניתוח חירום לבד, כי כולם בבית בבידוד.

נולד לנו נסיך קטן ומושלם במשקל 2 ק"ג. שבועיים היה בפגיה בגלל בשלות. אחרי חודש ברית. ולנו רק נשאר להודות ולהלל על ניסים שבכל יום ויום!!! אין עוד מלבדו!! שזיכנו אחרי 11 שנה לצאת בידים מלאות!

הסיפור פורסם כחלק מפרויקט "פרסומי ניסא", שבו גולשי הידברות מספרים על ניסים שאירעו להם. גם אתם חוויתם נס ששווה לשתף? שלחו אלינו טור למייל support@htv.co.il

תגיות:נסטיפולי פוריותפרסומי ניסא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה