סלבס בהתחזקות

מור ממן בכיסוי ראש, איתי תורג’מן עוזר לנזקקים - הסלבס שהתחזקו (וחיזקו) השבוע

מור ממן וצופית גרנט בכיסוי ראש, יוצאת הריאליטי שומרת שבת, איתי תורג'מן מחלק אוכל לנזקקים בבני ברק ומיכל הקטנה מדברת אמונה. קבלו את הסיכום השבועי של סלבס בהתחזקות

בתמונה הקטנה: צופית גרנט. צילום: חיים טויטובתמונה הקטנה: צופית גרנט. צילום: חיים טויטו
אא

השחקן המתחזק איתי תורג'מן יוצא לבני ברק מדי יום חמישי לחלק מוצרי מזון לנזקקים. הפעם הוא צירף אליו תלמידי ישיבות ויחד הם אמרו "מזמור לתודה". צפו

 

כוכבת הילדים מיכל הקטנה אמרה בראיון לעיתון "ישראל היום": "לפני שעה התפללתי. אני כל הזמן מדברת איתו. כל חיי האמנתי באל. גדלתי בבית מאוד מסורתי ואני לא חושבת שאפשר לחיות בלי אמונה. אנחנו אנשים מאוד מאמינים ומאוד פתוחים, אין משהו בכפייה. יש בבית ערכים ויהדות, אנחנו עורכים קבלת שבת וצמים ביום כיפור. אני מאוד מחוברת לדת. זה היופי שלנו כעם, החגים, הם מה שמחבר בינינו. בעיניי אין תוכן בלקום כל בוקר ולרדוף אחרי הזנב של עצמך. צריך לשלב גם ערכים".

יוצאת תוכנית הריאליטי "האח הגדול", לינור סביניק, נשאלה מדוע החליטה להתחזק. זוהי תשובתה: "הבנתי שהחיבור שלי לדת ולבורא עולם הוא הכוח שלי. לקחתי על עצמי להפסיק לעשן ולצאת בשבת, ובעזרת השם אני לאט לאט אקח על עצמי עוד ועוד דברים עד שאזכה לשמור את השבת במלואה. חשבתי שיהיה לי קשה אבל האמת אני מאושרת מרגישה חזקה וטהורה". לינור הוסיפה כי קיבלה על עצמה דבר נוסף בענייני כשרות: "עד היום מעולם לא הייתי אוכלת בשר וחלב יחד אבל כן הייתי שותה קפה אחרי מנה בשרית. היום לקחתי על עצמי להתחיל לשמור שעות בין שעות".

צופית גרנט הגיעה למופע "צמאה" בירושלים בכיסוי ראש. מקורביה אמרו כי היא הגיעה לאירוע דתי והיא מכבדת את המעמד.

גם מלכת היופי לשעבר, מור ממן, הפתיעה ושיתפה את עוקביה בתהליך ההתחזקות שלה. ממן פרסמה תמונה שלה לצד בעלה כשהיא חובשת כיסוי ראש. "לפעמים הנשמה כל כך רוצה שינוי. אין לי ספק שאני מרגישה הרבה יותר בטוחה ורגועה כשאני מתחזקת באמונה שלי. אני לא מתכוונת לחיצוניות. אלא בפנימיות! אני באמת מאמינה שהרוחניות שומרת עלינו שפויים בעולם החומרי הזה. אני לא יודעת מה יהיה בעתיד. אבל מאמינה שכרגע בורא עולם רוצה אותי ככה כמו שאני עכשיו כדי לקרב לבבות".

ולסיום, קבלו את החנוכיה הגדולה ביותר בארץ שבנו מתנדבי עמותת 'תקוה ומרפא' בבית החולים 'שניידר'. החנוכיה בנויה מ- ‏30,000 בלונים ומתנשאת לגובה של 30 מטרים. את החנוכיה בנו כ- 80 מתנדבים ב- 10 שעות עבודה. חג חנוכה שמח ומואר!

 

תגיות:צופית גרנטמור ממןאיתי תורג'מןמיכל הקטנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה