סלבס בהתחזקות

"זכיתי": סמיון גרפמן קיבל תפילין לראשונה בחייו

כוכב הרשת סמיון גרפמן הודה לאחרונה כי בפעם הראשונה בחייו התרגש לקבל ולהניח תפילין. "‏‎עכשיו אני עובר שינויים לא קלים אבל מעניינים מאוד בחיי", אמר גרפמן לעוקביו לאחר תקופה ארוכה בה הוא מתקרב לדת

אא

סמיון גרפמן, אושיית רשת עם מאות אלפי עוקבים, שיתף לאחרונה כי התרגש לקבל תפילין לראשונה בחייו. גרפמן, שנמצא בקשר עם הרב יעקב גלויברמן שמקרבו ליהדות, סיפר כי לאחר תקופה ארוכה בה הוא מתקרב לדת, הוא קיבל תפילין ולמד כיצד להניחן.

"זכיתי ובאתי היום למשרדו של הרב גלויברמן, שחוץ מזה שהוא עוזר לנזקקים, ביקשתי עזרה בעצמי. אמרתי לו שבחיים לא היו לי תפילין", סיפר גרפמן. "ולא רק שעשו בשבילי תפילין, גם לימדו אותי איך להשתמש בו. אני זכיתי ואני רוצה להגיד תודה. אוהב אותך".

 

מי שלימד אותו כיצד להניח תפילין הוא בנו של הרב, שסיפר שזו אולי הפעם השנייה בחייו שגרפמן מניח תפילין. "הוא מאוד התרגש ואמר שיניח תפילין כל יום", אמר הרב גלויברמן.

גרפמן חטף ביקורות לאחרונה לאחר התקרבותו לדת. במסר כנה ומרגש, הוא אמר לעוקביו: "‏עכשיו אני עובר שינויים לא קלים אבל מעניינים מאוד בחיי, ואני מאוד רוצה לחלוק איתכם סוד אחד קטן לאושר. אם אתם רוצים להיות מאושרים, באמת רוצים, אז פשוט ‏תהיו מאושרים! בשביל זה לא צריך כלום, ממש כלום! חוץ מהחלטה להיות מאושרים! אז בואו איתי ביחד מהיום נחליט להיות מאושרים! ‏נחייך יותר, נאהב יותר חזק, ופשוט נשתדל להיות אנשים סובלנים יותר זה לזה! אהבת חינם".

תגיות:תפיליןסמיון גרפמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה