חדשות בארץ

"שפל מוסרי": מו"ל הארץ חולל סערה ברשת

מו"ל הארץ עמוס שוקן עורר זעזוע וזעם רב ברשת כשכתב כי הוריה של שלהבת פס הי"ד, התינוקת שנרצחה בחברון מירי מחבל פלסטיני, נושאים באחריות למותה

  • כ"ה כסלו התשפ"ב
שוקן (צילום: Amir Levy/FLASh90)שוקן (צילום: Amir Levy/FLASh90)
אא

מו"ל עיתון הארץ, עמוס שוקן, חולל הבוקר (שני) סערה ברשת כאשר כתב כי הוריה של שלהבת פס הי"ד, התינוקת בת עשרת החודשים שנרצחה בחברון במרץ 2001 מירי מחבל פלסטיני, נושאים באחריות למות בתם.

"שלהבת פס נהרגה בגלל חוסר האחריות של הוריה שחשבו שאפשר לגדל ילדים בסביבת לחימה, ושל משרד הרווחה שבמדינה נורמלית היה מוציא ילדים מאזורי מלחמה", כתב שוקן בטוויטר. דבריו נכתבו ברקע המתקפה משמאל על נשיא המדינה יצחק הרצוג, שהדליק אתמול נר ראשון של חנוכה במערת המכפלה.

גולשים רבים הגיבו בזעזוע ובזעם רב על הציוץ של מו"ל הארץ. "תתבייש", כתב אחד מהם. "דם יהודי אינו הפקר". שוקן הגיב על כך: "שהוריה של שלהבת פס יתביישו. דם יהודי אינו הפקר".

גולש אחר תקף: "תגיד לי, תושבי שדרות זה סבבה? מה עם תקופת אוסלו? 'הורים לא אחראיים' נשארו עם ילדיהם בתל אביב, והם אשמים בכך שילדיהם נרצחו עם תחפושות בדיזינגוף או על קו 35 או בדולפינריום או במייקס פלייס או אולי במלון פארק בנתניה? עד לאן תגיע השנאה העצמית שלכם?".

בתגובה זועמת נוספת נכתב: "החליפו את שלהבת פס הי"ד בכל ערבי ואת עמוס שוקן בכל ימני – והיה כאן סיפור פותח מהדורות. אבל מבחינת השמאל הנאור, רצח של יהודים (כמו גם של חיילים) הוא סבבה. אנחנו במלחמה ועלינו האחריות. 'רצינו לגדל דור של נאורים, גידלנו דור של מפלצות'".

תגיות:חברוןעמוס שוקןהתקשורת הישראליתשלהבת פס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה