חדשות בארץ

נחתם הסכם לשיתוף פעולה ביטחוני עם מרוקו

שר הביטחון בני גנץ חתם על הסכם שיתוף פעולה ביטחוני בין ישראל ומרוקו. ההסכם מסדיר את שיתוף הפעולה המודיעיני בין שתי המדינות, ומאפשר קשרים בין התעשיות, רכש ביטחוני וקיום אימונים משותפים

(צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)(צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
אא

שר הביטחון בני גנץ, המבקר במרוקו, חתם היום (רביעי) עם שר ההגנה המרוקאי עבד אל-לטיף לודיי על הסכם שיתוף פעולה ביטחוני בין ישראל ומרוקו.

במשרד הביטחון ציינו, כי ההסכם מספק מסגרת עבודה ליחסי הביטחון בין שתי המדינות, ויאפשר את תחילת שיתוף הפעולה הביטחוני הרשמי ביניהן. בין השאר, יכלול ההסכם את הסדרת שיתוף הפעולה המודיעיני, ויאפשר קשרים בין התעשיות, רכש ביטחוני וקיום אימונים משותפים.

במעמד החתימה ביקש גנץ להודות למלך מוחמד השישי ולשר ההגנה המרוקאי על פעולתם לחיזוק היחסים בין המדינות והרחבתן. בפגישתו עם לודיי, הדגיש שר הביטחון את חשיבות האצת שיתוף הפעולה ליציבות האזור ולשגשוגו, והביע תקווה כי יהיה בכך משום פתיח להרחבה נוספת של הסכמי הנורמליזציה.

"חתמנו עכשיו על הסכם מסגרת לשיתוף פעולה ביטחוני בכל המובנים עם מדינת מרוקו", אמר גנץ. "זה דבר מאוד משמעותי שיאפשר לנו גם להחליף דעות, יאפשר להיכנס לפרויקטים משותפים, יאפשר ייצוא ישראלי לכאן. אני חושב שהיחסים בין מרוקו לישראל צריכים להמשיך ולהתהדק, להמשיך להתפתח ולהתרחב, ואני שמח שיש לנו חלק בעניין הזה".

תגיות:משרד הביטחוןבני גנץמרוקו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה