סלבס בהתחזקות

"לא אשכח את זה בחיים": קובי פרץ חושף את הנס שהיה לו ולאשתו, בלידת בתם

"היא הייתה עם עיניים מגולגלות והיא אומרת לי: 'אני לא יכולה, אני הולכת למות': קובי וענבל פרץ חושפים את הנס הגדול שאירע להם לפני כחודש, עם הולדת בתם

אא

קובי פרץ ואשתו ענבל חושפים את הנס שאירע להם לפני חודש, עם הולדת בתם אלי אסתר. 

אחרי שלושה בנים - ליאל, דניאל וארי, הם רצו מאוד לחבוק בת. זו למעשה הייתה משאלת לבם העמוקה במשך שנים. כשזה קרה סוף סוף והרופא הודיע להם כי ענבל נושאת ברחמה בת, לא היה קץ לאושרם. "הרופא עושה בדיקות. הוא בודק וקובי מאחוריו", משחזרת ענבל את הנס שאירע להם, בראיון בתוכניתו של גיא פינס. "הוא מתחיל להסביר ואז שאלת השאלות: 'מה יש לכם בבית?'. אני עם דופק מואץ כמו בסרטים המצוירים, ואני אומרת לו: 'שלושה בנים'. אז הוא מחייך, ואומר: 'טוב, אז הפעם לא תהיה ברית'. קובי קפץ, חיבק את הרופא מאחורה".

קובי, שנזכר בסיטואציה, צוחק ומודה: "מה זה חיבקתי? נישקתי אותו כאילו הוא עכשיו אח שלי".

"אנחנו לא האמנו למה ששמענו. שאלנו אותו כמה פעמים אם זה בטוח במאה אחוז", אומרת ענבל. 

אבל לצד הבשורה המשמחת - היו גם רגעים לא פשוטים, שעליהם מתבטא קובי ואומר כי "זה מחזה שלא אשכח בחיים". ואז הוא מספר שימים ספורים לפני הלידה, שאמורה הייתה להיות בניתוח קיסרי, ענבל התעוררה בלילה עם כאבים חזקים וצעקות לעזרה. 

קובי נבהל. 

הוא לא הבין מה קרה. ופתאום, היא אומרת לו את המילים הבאות: "אני לא יכולה, אני הולכת למות".

 

"היא הייתה עם עיניים מגולגלות, והיא הייתה כמו סיד. אני נלחצתי וצעקתי 'ליאל, קום מהר', והוא ראה ככה את אמא שלו. אמרתי לו שיתקשר דחוף לאמבולנס".

האמבולנס שהגיע פינה את ענבל לתל השומר - מרחק של 20 דקות מביתם שבתל אביב. "כל הדרך באמבולנס אני אומר 'שמע ישראל', 'שמע ישראל'. אני ישבתי קדימה ביחד עם הנהג ומאחורה היה איתה פרמדיק. אני שואל אותו 'איך המדדים' והוא אומר לי שהיא מאוד מאוד נמוכה".

בבית החולים הכניסו את ענבל לחדר ניתוח, באופן 'בהול'. דקות לאחר מכן שולחים אותו הרופאים 'לטוס' לטיפול נמרץ".

בשלב הזה גם ענבל נכנסת ללחץ. "שמעתי את הילדה לשנייה בוכה, וזהו".

"בדיעבד הסתבר שהילדה יצאה והיה לה חוסר חמצן" - במילים אלו קובי משתתק, עוצם את העיניים ודמעות מבצבצות בהן. ואם זה לא מספיק - השניים מספרים כי קרע שנגרם לענבל ברחם, העמיד את חייה בסכנה. "הם אמרו לנו שאם היינו מתעכבים קצת, כמה דקות, מסתבר ש...".את ההמשך מתקשה קובי להגות בפיו. גם ענבל. שניהם עדיין בהלם ממה שקרה. מביטים בתינוקת הקטנה שלצדם, בתחושת הודיה אינסופית לקב"ה, ולבסוף אומר קובי: "כנראה שלא היה ולא היא".

 

"יש לה זכויות רבות למעלה בשמיים"

קובי מרכין את הראש בעצבות ונזכר. 

"זה רגעים שאתה חוץ מתפילות ושמע ישראל שלא הפסקתי לומר שם, אין לך כלום. אני רואה את הילדה שלי ששמים לה פה מחט, ואני שומע אותם: 'מהר תעבירו מנת דם לילדה. היא עכשיו רק נולדה. היא איבדה דם, ואין צינור שלא חיברו לה לגוף".

ועל אשתו אמר: "ענבל פה יושבת היום בחסדים. בזכות זה שהיא, אני אומר לך, יש לה זכויות רבות למעלה בשמיים, ואני בטוח שבורא עולם אוהב אותה".

בפוסט מרגש שפרסם ברשתות החברתיות אחרי שהכל הסתיים בשלום והבת והאם חזרו הביתה, כתב פרץ כך: "תודה רבה לך אישתי היקרה, תודה רבה לה' יתברך, על כל החסד הטוב, שעושה איתנו, כי שולחן עומד על ארבע רגליים. פשוט רק להודות לקב״ה על כל החסדים והניסים שעושה איתנו יום יום … אבא ים אסירות תודה על הכל", סיכם. 

תגיות:לידהקובי פרץנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה