סיפורים אישיים

ילדתי תאומות בשבוע 27, וחווינו ניסי ניסים בכל 3 חודשי הפגייה

"אחד הניסים הגדולים שלי היה דווקא... סכרת הריון", משתפת אם לתאומות בנות שנתיים, בריאות ושלמות, שנולדו בשבוע ... 27. קראו את הדברים במלואם

  • י"ח כסלו התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא
שלום וברכה,

הכל התחיל לפני כשנתיים, כאשר מיד אחרי החתונה נכנסתי להריון ב"ה.

מהר מאוד הבנו שאלו תאומות, והשמחה הייתה גדולה.

ההריון היה תקין ורגיל, ובמהלכו גילו שיש לי סכרת היריון. עוד לא הספקתי לבדוק את הטיפול המתאים לסכרת, וביום שישי, חול המועד סוכות, הרגשתי התכווצויות בבטן.

בהתחלה לא התייחסתי, אבל הכאבים הלכו והתחזקו יותר ויותר. התלבטתי אם לנסוע לבית החולים, אבל חשבתי שהכל יעבור תכף ושאני אבדוק את זה אחרי השבת.

נסענו לאחותי, אבל הכאבים המשיכו והמשיכו עד שכבר לא היה שייך להמתין. בעלי ואני נסענו לביה"ח שערי צדק, ומיד שהגענו ראיתי דימום. מסתבר שהיתה לי היפרדות שיליה. נתנו לי נוזלים, והתחילו לקחת ממני בדיקות, מוניטר וכו'.

בשמחת תורה הובהלתי לניתוח קיסרי חירום, כשאני בשבוע 27+4. רופאים מהפגייה הגיעו לדבר איתי על ההשלכות של ניתוח מוקדם כ"כ בהיריון. החששות היו גדולים מאוד.

התינוקות נולדו, ומיד הוכנסו לאינקובטור. אחת מהן שקלה 1 ק"ג, והשניה 970 גרם. הסתבר שהעובדה שהייתה לי סכרת - רק הייתה לטובתי ולטובת הבנות שלי, שהצליחו לעלות במשקל הרבה יותר מהממוצע.

כל מהלך הפגייה עברנו איתם ניסי ניסים. הקב"ה שמר עליהם כל 3 החודשים שהיינו שם! השגחה פרטית מדויקת. לבת הקטנה שלי היה דימום מוחי שנספג! בחסד השם! ללא כל התערבות רפואית!

כיום הן בריאות ושלימות. חגגו שנתיים בשמחת תורה תשפ"ב. תודה להשם יתברך!

כתבה זו פורסמה במסגרת מדור "פרסומי ניסא" - לרגל חג החנוכה הקרב ובא. אם גם אתם חוויתם השגחה פרטית מצמררת, שטלטלה את חייכם ונחשבת לנס של ממש – שתפו אותנו. הטורים הנבחרים יפורסמו כאן באתר הידברות. את סיפורכם האישי שלחו ל:support@htv.co.il  ציינו אם אתם מעוניינים בפרסום הנס בשמכם, או בעילום שם. 

תגיות:תאומותנספרסומי ניסאפגייה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה