חדשות בארץ

הליכוד למנסור עבאס: "גנה את הפיגוע – בלי תירוצים"

בליכוד דרשו מיו"ר רע"מ מנסור עבאס לגנות באופן חד-משמעי את הפיגוע בעיר העתיקה, בו נרצח אליהו דוד קיי הי"ד ונפצעו ארבעה אנשים נוספים. רע"מ: "הליכוד לא יכול להטיף מוסר לרע"מ ולמנסור עבאס"

עבאס (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)עבאס (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

(עודכן: 16:47)

מפלגת הליכוד פרסמה בצהריים (ראשון) הודעה, בה דרשה מיו"ר רע"מ מנסור עבאס לגנות את פיגוע הירי בעיר העתיקה בירושלים בו נרצח אליהו דוד קיי הי"ד ונפצעו ארבעה אנשים נוספים.

"הליכוד דורשת ממנסור עבאס ומרע"מ לגנות באופן רשמי וחד-משמעי את פיגוע הטרור הנפשע הבוקר בירושלים – בלי סייגים ובלי תירוצים", נמסר בהודעה.

ברע"מ הגיבו לדברים בפרסום התייחסות ראשונה לפיגוע, בה תקפו את הליכוד: "לאורך עשורים רע"מ התנגדה וגינתה ופעלה כדי למנוע פגיעה בחפים מפשע בשני הצדדים, ותמשיך בעמדה זו במיוחד כאשר מדובר באזרחים תמימים. רע"מ תמיד קראה לשמור על קדושת החיים, ולהימנע מכל סוג של אלימות, ולשאוף לחיות ביחד בשלום בביטחון בשותפות ובסובלנות, כפי שנקבע בחזונה של רע"מ".

"הליכוד לא יכול להטיף מוסר לרע"מ ולח"כ מנסור עבאס, נקודה", הוסיפו ברע"מ. "הליכוד הוביל את הממשלה שנים רבות, ונכשל בהשגת שלום וביטחון ויציבות פנימית, ולכן זמנו תם והוחלף. בליכוד צריכים להשלים עם העובדה שיש היום ממשלה אחרת, ולשם שינוי ממשלה מתפקדת".

מוקדם יותר הגיב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו על הפיגוע: "אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחת הנרצח ומתפלל יחד אתכם לרפואת הפצועים בפיגוע הקשה בירושלים, מסר. "חמאס שעומד מאחורי הפיגוע חייב לשלם מחיר כבד על הרצח הנפשע הזה בלב בירתנו".

חבר הכנסת יואב קיש מהליכוד אמר: "בוקר קשה לעם ישראל. מחבל חמאס פוגע ביהודים ומנצל את חופש הפולחן והדת על מנת להכניס כלי נשק רצחני. תנחומיי מעומק הלב למשפחת הנרצח סמוך לכותל המערבי. יש לפעול ביד ברזל כנגד הטרור של חמאס ולגרום לו ולאנשיו לשלם מחיר קשה מנשוא".

חבר הכנסת גדי יברקן תקף את מדיניות הממשלה: "מי שלא מבין איך הטרוריסטים עובדים קיבל הדגמה הבוקר. כשהממשלה 'מכילה' הצד השני מתרגם את זה כחולשה. כשאתה חלש תוקפים אותך. הטרוריסטים יודעים שלא תהיה תגובה כי הממשלה עדיין 'מכילה'".

יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', מסר: "אני ‏מבקש לחזק את ידיהם של אנשי כוחות הביטחון בירושלים וקורא לכולנו להתפלל לרפואתם של הפצועים. את הטרור צריך למגר באגרוף ברזל תוך גדיעת התקווה המניעה אותו. את תומכיו צריך להוקיע ולא לצרף לממשלה".

תגיות:הליכודירושליםפיגוע ירימנסור עבאסרע"מ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה