סיפורים אישיים

נס גדול עם תינוק קטנטן: "נדבקתי בקורונה ולא יכלתי לנשום. הובהלתי לניתוח קיסרי"

רבקה אברהם, שנדבקה בקורונה בחודש שמיני, הובהלה לבית החולים כשמצבה קשה מאוד. היא עברה ניתוח חירום, הורדמה והונשמה – ושרשרת ניסים הקיפה אותה כל העת

  • י"ז כסלו התשפ"ב
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

בשיא הגל השלישי של מגיפת הקורונה – נדבקה רבקה אברהם יחד עם בני משפחתה. מצבה של רבקה, שהיתה בחודש השמיני להריונה, הידרדר מאוד. היא הורדמה והונשמה, והתינוק יולד בניתוח קיסרי והובהל לפגיה.

לקראת ימי החנוכה, מבקשת רבקה לחלוק עם גולשי הידברות את הנס הגדול שחוותה. "נס גדול עם תינוק קטן", כותבת רבקה. "ימי קורונה לחוצים ומתוחים. שיא הגל השלישי. חלינו בעלי, אני – בעודי בהריון בחודש שמיני – וביתי בת השנתיים. בני הגדול יותר לא נדבק ב"ה.

"הרגשתי ממש לא טוב, כולל קשיי נשימה. נעזרתי בחמצן. יום אחרי ט"ו בשבט אושפזתי. לא הצלחתי לנשום לבד. מצבי הלך והידרדר, ולאחר 5 ימי אשפוז החליטו לנתח אותי כדי להציל את התינוק ואת חיי.

"במהלך הניתוח הקיסרי הונשמתי והורדמתי, נולד תינוק קטנטן ומתוק, שלא זכה לקבל את המגע הראשון של אמא, לשמוע את הקול המרגיע של אמא אבל אני מאמינה באמונה שלימה שהקטנצ'יק הזה נולד עם הכוחות המיוחדים מהקב''ה להתמודד עם הניסיון הזה.

"הקטנצ'יק נולד – ומיד הובהל לפגיה, כשהוא מלווה בצוות אדיר שכולו ממוגן. ואני - מורדמת ומונשמת במצב קשה מאד!

"פגייה, והתינוק עושה חיל. אוכל יפה ולא פולט , עולה במשקל והכי חשוב שלילי לקורונה", מציינת רבקה את הניסים שליוו אותם.

"לאחר שבועיים העירו אותי, וסיפרו לי על תינוק קטן שמחכה לי יפה בפגייה. המתנדבים הצדיקים תלו את תמונתו של התינוק שלי מול מיטתי, וזה נתן לי את הכח להילחם, להתגבר, לא להתייאש ולא להפסיק לעשות תרגילי פיזיותרפיה. 

"בעלי היקר תמרן בין 2 מחלקות שונות בתכלית: מפגייה שהוא מקום סטרילי - לטיפול נמרץ קורונה.

"הנס הגדול הוא שהתעוררתי וחזרתי לחיים ולתפקוד כמעט מלא", מודה רבקה על הנס הגדול. "ועוד נס גדול: התינוק הקטן שחיכה במשך חודש שלם בפגייה עד שאמא תתאושש. נס נוסף: בעלי שעמד בכל העומס ונתן לי בדיוק את הכוחות שאני צריכה, וגם לתינוק - לא חסך ממנו כלום מאהבה וחיבוק של גוף לגוף.

"אם תקראו שוב את סיפור הניסי המופלא הזה תראו כמה ניסים היו לנו", מדגישה רבקה. "ההתמודדות לא היתה פשוטה כלל וכלל, אבל חזרתי הביתה עם תינוק בריא בידיים, ואפילו זכיתי להיות בברית.

"ואסיים בשיר הידוע שליווה אותי בכל התקופה הזו: 'ואפילו בהסתרה שבתוך ההסתרה בודאי גם שם נמצא ה' יתברך'. צריך רק לפתוח את העיניים ול-ה-ו-ד-ו-ת!!!

"כל מי שמתחזק מהסיפור הפלאי הזה - יהיה זה לעילוי נשמת הורי היקרים וחמי היקר, שנפטרו תוך כדי הנס הגדול", מסיימת רבקה את הניסים הגדולים שליוו אותה.

כתבה זו פורסמה במסגרת מדור "פרסומי ניסא" - לרגל חג החנוכה הקרב ובא. אם גם אתם חוויתם השגחה פרטית מצמררת, שטלטלה את חייכם ונחשבת לנס של ממש – שתפו אותנו. הטורים הנבחרים יפורסמו כאן באתר הידברות. את סיפורכם האישי שלחו ל:support@htv.co.il  ציינו אם אתם מעוניינים בפרסום הנס בשמכם, או בעילום שם. 

תגיות:לידהפרסומי ניסאקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה