סיפורים אישיים

פרסומי ניסא: "שרשרת של ניסים החזירה את אמא לחיים"

גולשת הידברות משתפת אותנו בנס גדול שחוותה אמה: שרשרת של ניסים החזירה אותה לחיים

  • י"ד כסלו התשפ"ב
אא

בראש חודש אב, שבתפרשת מטות מסעי תשפ"א, אמי זכתה לנס גדול, ממש תחיית המתים.

אמא התעלפה, נפלה, ושברה את הרגל. מדובר בנס גדול, כי באותו מידה הנפילה הזו יכלה לגרום לה לשבור את הראש, או את עמוד השדרה.

בנוסף, הנפילה גרמה לדימום פנימי עצום. עורק פנימי התפוצץ, הבטן שתתה דם. בחסדי שמים פינו אותה בזמן לבית הרפואה. זהו נס נוסף – אבי חזר מבית הכנסת בזמן וראה אותה מעולפת. הוא הזעיק אמבולנס מיידית. אם היה מפספס בכמה דקות – חלילה הכל היה נגרם אחרת.

בבית הרפואה אמי התאשפזה, והתגלה עד כמה ה' אוהב אותנו: גילו לאמא גוש בבית החזה. גוש שפיר, אך גדול מאוד, שלחץ וגרם לה לכאבים עזים. אמי התלוננה זמן רב על כאבים, אך פחדה להיבדק. בחסד ה' אמא התעלפה והובהלה לבית הרפואה, שם התגלה הגידול. (במאמר מוסגר, בכל מקרה של חשש, לכו להיבדק. גם אם אתם פוחדים מבשורות רעות).

אני רוצה לציין שאמי תורמת קבועה, במשך שנים רבות, כסף לצדקה עבור יתומים ואלמנות. סיפור הנפילה של אמא הוא הוכחה גדולה עבורינו לכך ש"צדקה תציל ממוות", ו"כל המשמח את שלי – אני משמח את שלו".

לרגל חג החנוכה הקרב ובא, אתר הידברות במדור חדש: "פרסומי ניסא". אם חוויתם השגחה פרטית מצמררת, שטלטלה את חייכם ונחשבת לנס של ממש – שתפו אותנו. הטורים הנבחרים יפורסמו כאן באתר הידברות. את סיפורכם האישי שלחו ל:support@htv.co.il . ציינו אם אתם מעוניינים בפרסום הנס בשמכם, או בעילום שם.

תגיות:סיפור קצרפרסומי ניסא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה