חדשות בארץ

"אני חזקה": נטלי אוקנין שוחחה בטלפון עם בני משפחתה

נטלי אוקנין, העצורה בטורקיה, שוחחה עם בני משפחתה וסיפרה על תנאי מעצרה: "קשה לי, אבל אני מסתדרת. אני חזקה"

בית כלא באיסטנבול (תמונה: שאטרסטוק)בית כלא באיסטנבול (תמונה: שאטרסטוק)
אא

נטלי אוקנין, העצורה בטורקיה יחד עם בעלי מורדי, שוחחה היום (רביעי) לראשונה עם בני משפחתה מתא המעצר באיסטנבול. בשיחה המרגשת סיפרה אוקנין על תנאי מעצרה, ואמרה כי לא פגעו בה: "מתייחסים אליי יפה. קשה לי, אבל אני מסתדרת. אני חזקה. אם אתם חזקים – אני חזקה".

אחת הבנות השיבה: "אמא, אנחנו חזקים בשבילך. אני עוזרת בהכול, כולם פה עוזרים".

"אל תאבדי את השפיות שלך", הוסיפו הבנות, "זה עוד שנייה ייגמר. את חייבת להיות חזקה". אוקנין סיפרה בהמשך, כי יש לה חלון בתא המעצר: "אני רואה זריחה, אני רואה שקיעה, אני רואה לילה. הכל אני רואה, אני רואה מלא מטוסים".

מוקדם יותר שוחח בנט עם בני המשפחה של הזוג אוקנין. מלשכתו נמסר, כי "ראש הממשלה ביקש לחזק פעם נוספת את בני המשפחה, אשר מתמודדת עם סיטואציה מורכבת בימים אלו, ולהביע את עמידתו עמם".

"ראש הממשלה בנט הודה למשפחה על התנהלותה האחראית והמאופקת, נוכח מורכבות הסוגיה, ועדכן במאמצים הנעשים מסביב לשעון, בהובלת משרד החוץ ובכל המימדים, במטרה להביא את הנושא לפתרונו בהקדם. ראש הממשלה ביקש מהמשפחה להחזיק מעמד, וציין כי צוות לשכתו עומד לרשותם בכל שעות היממה לכל צורך".

אתמול, לראשונה מאז מעצרם של בני הזוג, ביקרו אצלם נציגים רשמיים של ישראל. את נטלי אוקנין ביקר הקונסול באיסטנבול רונן לוי, ואת מורדי אוקנין ביקר הקונסול הכללי אודי איטם. ממשרד החוץ נמסר כי "הביקורים ארכו פרק זמן ארוך, ובמהלכם גם הועבר לבני הזוג הביגוד והציוד הנדרש". הדיפלומטים הישראלים נפגשו גם עם רשויות בתי הכלא על מנת להבטיח כי בני הזוג יקבלו תנאים נאותים וראויים.

תגיות:נפתלי בנטטורקיהמורדי ונטלי אוקנין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה