פעילות הידברות

איך נכיר טובה לקשישים שבנו את הארץ הזו?

בזכותם אנחנו חיים כאן לבטח. והם? נשכחו מאחור בבדידות ובעוני. האם אנחנו רק חיים את חיינו לעצמנו, עסוקים וטרודים בשגרת יומנו? מסתבר שיש מה לעשות. עזרה קטנה מצידנו היא אור גדול בשבילם. בואו ונחזיר להם באהבה את כבודם

  • י"ג כסלו התשפ"ב
אא

מי מאיתנו רואה באמת את דור המדבר שיצא מכבשני האש של אירופה, ועלה לארץ הקודש? במוחם הקודח של בני הדור הזה רצות תמונות יקיריהם שנקרעו מהם בכוח, והם לא שבו לראותם עוד. בודדים בצעירותם, עיניהם הכבויות ראו את החזון שכבר נכתב בספרי ההיסטוריה.

בעשר אצבעות הם השתתפו בבניין הארץ: ייבשו ביצות, סללו כבישים, נטעו עצים, בנו בתים, ערים וכפרים, כדי שאנחנו נחיה לבטח בארץ ישראל המשגשגת.

הם לחמו ללא חת באויבינו המרים: במלחמות רבות, במבצעים, ובשגרת אימים של מפגעים הבאים להורגנו הם השכימו קום להגן על עם ישראל בלי ציוד, בלי כלים, רק עם אמונה יוקדת בצדקת הדרך, דרכו של העם היהודי. על מגש של כסף הם הביאו לנו חיים.

בזכותם אנחנו כאן. והם? נשכחים מאחור, בודדים, וחיים בעוני משפיל.

האם אנחנו חיים את חיינו לעצמינו, עסוקים וטרודים בשגרת יומנו?

לא נותר לנו זמן רב. בואו, כולנו כאיש אחד בלב אחד נרים את נס התרומה, ונחזיר להם באהבה את כבודם. נחזיר להם באהבה את רגש השמחה.

לקראת חג החנוכה המתקרב נאיר בליבם את השמחה מתוך רגש הודיה עמוק.

מיזם "לתת זה לקבל" יאפשר לקשישים רבים בארץ להתקיים בכבוד. בזכותכם.

כל מי שיזכה לקחת חלק בנתינה למענם יקבל לביתו מזכרת לנצח עולמים: חנוכייה מפוארת ומהודרת עשויה קריסטל, עם טס מצופה זהב 24 קראט ותחריט יפהפה של ירושלים של זהב. בנוסף תקבלו שמן זך, שמן טהור עם ברכתו של גדול הדור, הרב חיים קנייבסקי שליט"א.

בכל שנה ושנה, כשתדליקו את נרות החנוכה, תביטו בחנוכייה המיוחדת הזו, ותזכרו שהשארתכם אחריכם משהו טוב. הארתם לקשישים את חייהם, והכרתם להם טובה על כל מה שהם העניקו לעם ישראל באהבה. עכשיו האהבה שלכם אליהם היא אור חוזר.

לחצו כאן עכשיו https://lp.vp4.me/p66y וקחו חלק במיזם המרגש

תגיות:קשישיםפעילות הידברותעזרה לקשישים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה