ונשמרתם

פעוטה נפלה מדלת אחורית של טנדר, וניצלה בנס. כעת הוריה מזהירים מפני הסכנה 

נוסעים ברכב עם פעוטות וילדים? סרטון ויראלי שזכה כבר למיליוני צפיות, תיעד את הרגעים הדרמטיים שבהם ילדה בת ארבע נפלה מטנדר מסחרי שדלתותיו לא ננעלו בזמן נסיעה, וניצלה בנס

אא

נוסעים ברכב עם פעוטות וילדים? סרטון ויראלי שזכה כבר למיליוני צפיות, תיעד את הרגעים הדרמטיים שבהם ילדה בת ארבע נפלה מטנדר מסחרי שדלתותיו לא ננעלו בזמן נסיעה, וניצלה בנס. 

הדבר אירע במדינת ארקנסו שבארצות הברית, בטנדר עירוני שהסיע ילדים לחוג השכונתי. .

בסרטון נראה כיצד הדלת האחורית נפתחת והפעוטה נופלת ממנו אל הכביש, בזמן שהטנדר ממשיך לנסוע במהירות, וכלל לא שם לב למה שקרה. "ראיתי את זה קורה וזה התפוצץ לי בפנים. זה הרגיש לי כאילו זה לא באמת מה שאני רואה", כך אמר בתקשורת כבאי מתנדב בשם ריאן צ'יאמפולי, שהיה עד לנפילה של הילדה ומיהר לרוץ אליה, ובד בבד להזעיק עזרה. 

ריאן סיפר כי הדאגה הגדולה שלו באותם רגעים הייתה לגלות ילדה במצב קשה ובלתי הפיך, אך לשמחתו הרבה - היא זזה פתאום. "בהתחלה היא הייתה מחוסרת הכרה, אך בסופו של דבר היא התחילה לבכות ולקרוא לאמה", סיפר. 

לאחר הנס הגדול, הוריה של הפעוטה פרסמו פוסט ובו הם קוראים לכל מי שנוסע ברכב עם ילדים - להיזהר.

"בין אם מדובר בתינוק שנוסע אתכם ובין אם מדובר בפעוט, את המקרים הללו ניתן למנוע על ידי חשיבה מוקדמת, והקפדה על כללי זהירות עוד הרבה לפני שאתם עולים לרכב ומתחילים בנסיעה. הפעוטות של היום מתוחכמים ויודעים לפתוח את הדלת לבד. אל תשאירו את הדלתות פתוחות בזמן נסיעה, ואל תאפשרו לילדים תנועתיות יתר בזמן נסיעה. בזמן נסיעה יושבים, נקודה. לא עומדים ובטח שלא מנסים לפתוח דלתות וחלונות ולהוציא מהם איברים. זו סכנה, ואנחנו אלו שאמורים למנוע אותה", הם אומרים. 

תגיות:נסיעהנספעוטה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה