חדשות בארץ

"סתימת פיות": גלי צה"ל מקצצת את זמן השידור של יעקב ברדוגו

החלטתה של מ"מ מפקד גלי צה"ל להפחית משמעותית את זמן השידור של הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו, המזוהה עם הימין, מעוררת סערה ברשת ובמערכת הפוליטית

ברדוגו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ברדוגו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

מ"מ מפקד גלי צה"ל, גלית אלטשטיין, הודיעה אתמול (ראשון) על שינויים בלוח המשדרים של תחנת הרדיו הצבאית, שמשמעותם קיצוץ משמעותי בזמן השידור של הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו.

ברדוגו, המזוהה עם הימין, משדר את יומן הערב של גלי צה"ל בימים ראשון-רביעי. על פי לוח המשדרים החדש, שייכנס לתוקף בחודש הבא, התוכנית תקוצץ משעה וחצי לשעה – במצטבר קיצוץ של שעתיים מתוך שש שעות השידור של ברדוגו.

במפלגות גוש הימין-חרדים הגיבו בחריפות על השינוי. יו"ר ש"ס אריה דרעי מסר: "‏לא מפתיע לגלות, שדווקא המחנה ה'פלורליסטי' נוקט בשיטת סתימת פיות כלפי מי שמשמיע את קולם של מיליוני איש במדינת ישראל".

"נסיונות ההשתקה של עו"ד יעקב ברדוגו בגלי צה"ל, על ידי קיצוץ בשעות שידוריו הם כוונה לסתום את קולות המוחלשים ואלו שאין להם פה. ש"ס תיאבק בהחלטה זו בכל הכלים העומדים לרשותה".

חבר הכנסת יואב קיש (הליכוד) כתב: "יש תמורה לאגרה. מפקדת גלי צה"ל החדשה גלית אלטשטיין מיישמת את רצון גנץ, שר הביטחון, שלשם כך מינה אותה. המטרה: לקצץ בשעות השידור של ברדוגו. זו ה'דמוקרטיה' של שלטון השמאל. אל תתבלבלו: אין חופש דעות, רק אם המסר שלך מתאים תקבל זמן שידור. גם את זה לא נשכח שנחזור לשלטון".

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו התייחס אף הוא לנושא, בפתח ישיבת סיעת הליכוד בכנסת: "עכשיו יש להם גם בעיה אחרת. יש נחיתה של הרייטינג של ערוצי התעמולה, אז הם אומרים: מה נעשה? נפעל גם נגד ערוצי התקשורת באופן לא דמוקרטי".

"יש, למשל, תוכנית בגלי צה"ל של יעקב ברדוגו , הפופולרית ביותר בגלי צה"ל. 350 אלף מאזינים, יש לו פי שלושה או פי ארבעה מאזינים מרזי ברקאי. קיצצו לו שעה, אני מניח שזה בדרך לקצץ אותו בכלל. באמצעים האלה הם מנסים לחנוק את רצון הציבור בכל דרך. להחליף את העם, להשתיק את העם, גם בכנסת וגם בתקשורת. שפל אנטי דמוקרטי".

"זה לא יעזור להם. אי אפשר לעצור את הציבור. אנחנו ננצח, ניקח את כל החוקים האלה ונשליך אותם לפח, ונחזיר לעם את רצון העם", סיכם נתניהו.

תגיות:גלי צה"לאריה דרעייעקב ברדוגו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה