פעילות הידברות

איך נכיר טובה לניצולי השואה שבנו את הארץ הזו?

בזכותם אנחנו חיים כאן לבטח. והם? נשכחו מאחור בבדידות ובעוני. האם אנחנו רק חיים את חיינו לעצמנו, עסוקים וטרודים בשגרת יומנו? מסתבר שיש מה לעשות. השקעת זמן קצר מצידנו היא אור גדול בשבילם. בואו ונחזיר להם באהבה את כבודם

  • י"א כסלו התשפ"ב
אא

מי מאיתנו רואה באמת את דור המדבר שיצא מכבשני האש של אירופה, ועלה לארץ הקודש? במוחם הקודח של בני הדור הזה רצות תמונות יקיריהם שנקרעו מהם בכוח, והם לא שבו לראותם עוד. בודדים בצעירותם, עיניהם הכבויות ראו את החזון שכבר נכתב בספרי ההיסטוריה.

בעשר אצבעות הם השתתפו בבניין הארץ: ייבשו ביצות, סללו כבישים, נטעו עצים, בנו בתים, ערים וכפרים, כדי שאנחנו נחיה לבטח בארץ ישראל המשגשגת.

הם לחמו ללא חת באויבינו המרים: במלחמות רבות, במבצעים, ובשגרת אימים של מפגעים הבאים להורגנו, הם נחלצו להגן על עם ישראל בלי ציוד, בלי כלים, רק עם אמונה יוקדת בצדקת הדרך, דרכו של העם היהודי. על מגש של כסף הם הביאו לנו חיים.

בזכותם אנחנו כאן. והם? נשכחים מאחור, מדוכאים וחיים בבדידות משפילה.

האם אנחנו חיים את חיינו לעצמינו, עסוקים וטרודים בשגרת יומנו?

 

לא נותר להם זמן רב. וגם לנו. בואו, כולנו כאיש אחד בלב אחד נרים את נס הנתינה, ונחזיר להם באהבה את כבודם. נחזיר להם באהבה את רגש השמחה.

 

העניקו שעתיים שבועיות בלבד למען מבוגר או מבוגרת שזקוקים לחברה. הצוות הקשוב והאכפתי יבצע בדיקת התאמה וישדך בין הקשיש/ה למתנדב/ת לפי מקום מגורים, זמן פנוי, שעות נוחות ותחומי עניין. ניתן להירשם כאן או לחייג למוקד ההתנדבות - 9166*

תגיות:ניצולי שואהקשישיםעזרה לקשישים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה