מעניין

אזהרה דחופה פורסמה בבריטניה לאחר שיצור מבעית נשטף אל החוף

מה קורה על חופי בריטניה? יצורים נדירים וקטלניים נשטפים אליהם, וזורעים בהלה בקרב התושבים

יצור אחר שנמצא באותו אזור, ואף הוא נחשב נדיר יצור אחר שנמצא באותו אזור, ואף הוא נחשב נדיר
אא

רשויות בריטניה פרסמו ביממה האחרונה אזהרה חמורה לתושבים המתגוררים בסמוך לחופי מרסיסייד - לאחר ש'חייזרים' קטלניים נשטפו אל החופים. 

מי שתיעד את המראה המבעית לראשונה היה אדם בשם קארל לי (47) שיצא ביום ראשון האחרון לטייל עם אשתו על החוף, כשהיצור הימי 'קפץ' להם לעיניים. "זה לא היה נראה כמו מדוזה ולא כמו שום דבר שאנחנו מכירים", סיפר לי בראיון לתקשורת. 

"אל תגעו ביצורים האלה, גם אם מתים אחרי שהם עוקצים", אמרה ההודעה שפורסמה, לצד תמונתו של אחד היצורים - שנראה כמו צלחת כחולה עם זנב שקוף שעולה כלפי מעלה (התמונה לא פורסמה כאן מפאת זכויות יוצרים). "בהתחלה הנחתי שזה סוג של בלון, עד שבדקתי טוב יותר. באמצעות אפליקציה לזיהוי יצורים ימיים, הנחתי שמה שאני רואה לנגד עיניי הוא אחת המדוזות הקטלניות ביותר שיש, עם מחושים שיכולים להגיע גם ל-30 מטרים. 

"היה כתוב שם שמדובר בזן ארסי שהוא ממש מסוכן, ובמצבים מסוימים גם יכול להרוג בנאדם בוגר. זאת מפלצת ימית שעוקצת ומשתקת את הקורבן שלה לפני שהיא צורבת אותו למוות, וניזונה מהבשר שלו".

קארל ידע שבעלי כלבים רבים מסתובבים בחוף הזה, והכלבים הסקרנים עלולים לפגוש במדוזה הקטלנית ולהיפגע. אז הוא פרסם מודעה שקוראת לבעלי הכלבים להיזהר. "זה נראה משהו חוץ ארצי, שהגיע אלינו ממדינה אחרת", כתב לי במודעה שלו. 

 

תגיות:חוףמענייןיםיצור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה