חדשות בעולם

אחד ל-200 מיליון: האם הרגישה שהיא עומדת ללדת שלישייה, וזה מה שקרה

אישה בת 34 בשם ג'ינה דודני, מליברפול שבבריטניה - עלתה לאחרונה לכותרות לאחר שהביאה לעולם שלישייה בדרך נדירה ומיוחדת

אא

אישה בת 34 בשם ג'ינה דודני, מליברפול שבבריטניה - עלתה לאחרונה לכותרות לאחר שהביאה לעולם שלישייה בדרך נדירה ומיוחדת. 

"לידת שלישייה נחשבת לנדירה, ומתרחשת אחת ל-200 מיליון מקרים", אומר צוות בית החולים לנשים בליברפול. "כשסיפרו לנו שלג'ינה יש שלישייה בבטנה, היינו בהלם", משחזר קרייג, בעלה של ג'ינה. לדבריו, ג'ינה "די חזתה את זה שהיא הולכת להפוך לאמא לשלישייה".

ואז נתן קרייג את רשות הדיבור לאשתו, והיא סיפרה כך: "תמיד היה לי בראש שייקח לי הרבה זמן להיכנס להריון, כי אלו היו הסיפורים שסביבי. ידעתי שלא תמיד זה הולך ממש בקלות, אבל למרות מה שחשבתי - גיליתי שאני בהריון מהר מאוד, ותוך כמה שבועות התחלתי לחוות מיגרנות ממש קשות, שאני לא סובלת מהן בדרך כלל".

מצבה הלך והחמיר עד שלמיגרנות הצטרפו כאבי ראש קשים ממש ונדודי שינה. "פשוט אל משנה מה עשיתי, לא הצלחתי לישון. הלילות הלכו ונהיו מטורפים ממש, והייתה לי הרגשה שיש לי יותר מתינוק אחד בבטן. הייתה לי הרגשה שיש לנו תאומים".

 

"בגלל שכבר סיפרתי לקרייג וזה 'ישב' לי בראש - זה היה קצת הלם"

את ההרגשה הזו היא חלקה רק, ואך ורק, עם בעלה קרייג. איש מלבדו לא ידע שהיא מרגישה ככה, ולא תיאר לעצמו שמה שהיא רואה בדמיונה ואפילו מתבדחת עליו פה ושם, זה "בין תאומים לשלישייה".

"אמרתי את זה רק לבעלי, ולא הזכרתי שום דבר לאף אחד. גם מעט מאוד אנשים ידעו שאני בהריון, כי לא נפגשנו עם אף אחד בסגר ולא חשבתי שזה נכון לגלות. כשעשינו אולטראסואנד ראשון, אמרו לי שיש לי תאומים ובגלל שכבר סיפרתי לקרייג מה אני מרגישה וזה 'ישב' לי בראש, זה היה קצת הלם בשבילי. כי הייתה לי תחושה ואז אמרו לי שזה אמיתי".

מאותו רגע, מספרת ג'ינה על סדרה של דברים מטורפים שקרו: "באולטראסאונד הבא כבר הבנו שאנחנו מצפים לשלושה בנים זהים - שכולם חולקים את אותה שליה". גם זה, אגב, מצב נדיר כשלעצמו. 

ואז, בשבוע ה-24 גילתה האמא לשלושת הבנים כי שלישייה שחולקת את אותה שליה - חולקת גם סיכונים רבים, שכן כל העוברים נלחמים על אותם חומרים מזינים ומזון - אלא שגם הפעם, כשהגיעה עת הלידה, ילדה ג'ינה את ג'קסון, ג'ימי וג'נסן - באותו זמן בדיוק. 

מצב נדיר נוסף אירע כאשר ג'קסון נולד בתוך שק מי השפיר - דבר שקורה בערך אחד ל-80,000 מקרים. 

תגיות:לידההריוןנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה