המצעד

עוד דרך להודות לבורא עולם על מה שיש לנו: 5 אנשים עם אקסטרא איברים בגופם

הפעם במדורנו נסקור מעט את תופעת האיברים הנוספים שבני אדם נולדים איתם, על מנת להתחזק יחד בידיעה ש'אין עוד מלבדו', ונודה לבורא עולם הטוב, על חסדיו שבכל יום עמנו, איש איש כפי שבורא עולם 'צייר' אותו  

אא

המקרה הראשון: ג'אנג רויפאנג (באנגלית: Zhang Ruifang) מסין

בשנת 2011 הוכרזה ג'אנג רויפאנג כאישה המבוגרת ביותר בעולם, אך לא זה מה שמשך את תשומת הלב הציבורית העולמית אליה. 

רויפאנג סבלה זה שנים ספורות מקרן במרכז ראשה - שהיה בעצם עור עבה, מחוספס וזהה ממש לקרן בנראותו - בצד השמאלי של מצחה. "בהתחלה לא הקדשנו לזה יותר מדי תשומת לב", סיפר בנה בן ה-60 בתקשורת. "אבל ככל שהזמן חלף וזה רק גדל וגדל, הבנו שהיינו צריכים לטפל בזה כשעוד היה אפשר".

כשנשאלה ג'אנג האם היא מתקשה לתפקד בשל הקרן, אמרה כי "בהתחלה זה הפריע לי לישון, אבל עכשיו הפכתי למפורסמת בגלל זה. מגיעים לכאן כל הזמן אנשים שמבקרים אותי, מבקשים להצטלם איתי ומביאים לי אוכל ומתנות. אז עכשיו זה כיף", אמרה אז. "פעם, כשילדים קראו לי 'סבתא קרן' זה עצבן אותי. היום אני יותר סובלנית כלפיהם".


המקרה השני: אקשט סאקסנה מהודו 

אקשט סקסנה היא פעוטה שנולדה עם מצב רפואי נדיר ומסובך של אצבעות כפולות בידיה וברגליה. 

באצבעות רגליה לאקשט יש עשר אצבעות בכל רגל, ובאצבעות ידיה שבע בכל יד. 


 

המקרה השלישי: הילד עם 31 אצבעות 

הילד עם 31 אצבעות ואצבעות
ילד בסין עם שש עשרה בהונות וחמש עשרה אצבעות עבר ניתוח בשנת 2010 כדי להסיר את כל הספרות הנוספות וכעת הוא חי חיים נורמליים. ארבע מהאצבעות ביד אחת שלו ושלוש אצבעות בשנייה למעשה התמזגו יחד, אבל כעת האצבעות הנוספות הופרדו והוסרו. פעם הציקו לו בלי הרף בבית הספר בגלל מצבו, אבל עכשיו נראה שהוא יוכל לחיות את חייו של תלמיד רגיל.

המקרה הרביעי: הילד עם גדיל DNA נוסף

אלפי קלמפ בן השש הפך לאדם הראשון בעולם שהתגלה שיש לו גדיל נוסף של DNA. הוא נולד עיוור ועם מוגבלות, והבדיקות שערכו הרופאים גילו את מצבו החריג ביותר. זה גרם לו לסבול מבעיות מרובות בשלב מוקדם בחייו, כולל כמה מקרים שבהם הוא הפסיק לנשום לחלוטין, אבל אף אחד לא בטוח איך זה ישפיע עליו בהמשך חייו כי המצב שלו חסר תקדים.

המקרה החמישי: הילדה עם שלוש הזרועות

תינוקת זעירה שנולדה עם זרוע נוספת עלתה לכותרות בהודו. היא עברה מספר ניתוחים שאפשרו לה להשתמש בזרוע השמאלית שלה, שהייתה טובה יחסית לשתיים האחרות. "זה לא מצב פשוט, אבל אנחנו עושים כל שביכולתנו כדי לגרום לה להיראות ילדה רגילה ככל הילדים", אמרו רופאיה. 

תגיות:מצעדביזארי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה