סלבס בהתחזקות

השחקנית שחזרה בתשובה עם בעלה: "מגיל שש אני שואלת שאלות קיומיות על העולם"

השחקנים מוריס כהן ורותם זיסמן-כהן מתקרבים ליהדות. רותם זיסמן-כהן: "אנשים חושבים שאתה בתוך שלוש דקות חוזר בתשובה, שם עליך איזה מטפחת, איזה שביס, ונגמר הסיפור. אני בערך מגיל שש-שבע שואלת שאלות קיומיות על העולם. מגיל תשע עשרה-עשרים אני שומרת שבת. זה תהליך"

אא

לאחרונה החליטו השחקנים מוריס כהן ורותם זיסמן-כהן להתחזק ברוחניותם, ולחזור בתשובה ועם השינוי הזה נולדו עוד כמה שינויים מהותיים, שעליהם הם מדברים כעת. 

"יש אנשים שזה נורא נורא מבהיל אותם, כי צריך הרבה לוותר על דברים", אומרת רותם זיסמן-כהן 'החדשה', שלראשה כתר חדש בדמות כיסוי ראש מלא, על תהליך התשובה שלהם. "אנשים חושבים שאתה בתוך שלוש דקות חוזר בתשובה, שם עליך איזה מטפחת, איזה שביס, ונגמר הסיפור. אני בערך מגיל שש-שבע שואלת שאלות קיומיות על העולם. מגיל תשע עשרה-עשרים אני שומרת שבת. זה תהליך".

השניים מספרים כי לצד 'הרמות גבה' כאלה ואחרות, הם גם מרגישים הבנה רבה מהקולגות שלהם בתעשייה, כלפי התהליך האישי שלהם. "אני משחק עכשיו למשל בהצגה בתיאטרון ה'קאמרי', התחשבו בדבר הזה ואין הצגה ביום שישי", מספר גם מוריס. "אז לא סוף העולם".

הודות לשינוי המבורך, החליטו בני הזוג לשנות גם את נוף מגוריהם בתל אביב, ועברו לקהילה שקטה וחמה בזכרון יעקב - תוך שהם מוותרים על תפקיד השחקנים ועוברים לבימוי. "הרגשתי שמיציתי. באמת. עשיתי כל כך הרבה דברים, מיששתי ושיחקתי מגיל מאוד צעיר", אומרת רותם. "יכול להיות שגם בבימוי אני אגיע למיצוי יום אחד".

ומוריס מצטרף ואומר: "אתה אומר לעצמך: 'הכל באמת אפשרי', אז למה שאגביל את עצמי רק לדבר אחד? אני רק שחקן? מגבילים את עצמנו לצמצום. בחרנו לעשות משהו שהוא אחר".

כזכור, לפני כשלושה חודשים התראיינה זיסמן-כהן בתוכניתה של עדן הראל בערוץ הידברות, וסיפרה על השינוי הדרסטי והמהפכני שעברה - מעבר לכיסוי ראש. "זה לא היה פשוט", אמרה אז. "יש לי שיער מאוד ארוך ומלא נוכחות וזה היה חלק מהתדמית שלי בכל תפקיד שעשיתי. אני חושבת שעוד לפני שאספתי את השיער משהו בי נאסף, התמרכזתי בחיים. יש אנשים שזה מלחיץ אותם פתאום, אבל רוב האנשים שמכירים אותי מבחינתם זה היה הדבר הטבעי והמתבקש, אנשים עוברים תהליכים פנימיים. גם בתחילת דרכי כשחקנית, שמרתי שבת והלכתי לשיעורי תורה".

לכתבות נוספות בנושא:

השחקנית רותם זיסמן-כהן חושפת: "יודעת שדרכי היא דרך התורה"

צפו כאן בראיון המלא של עדן הראל עם רותם זיסמן-כהן (קרדיט: ערוץ 20):

 

תגיות:תשובהשחקנים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה