בריאות ותזונה

עכשיו זה מוכח מחקרית: למה כדאי לשים פרוסות לימון ליד המיטה?

לפרוסות הלימון שאתם שמים ליד המיטה שלכם לפני שאתם הולכים לישון - יש השפעה ישירה על הבריאות שלכם. מחקר שבוצע באוניברסיטת מרילנד שבארה"ב, מתאר כמה דברים שיקרו ברגע שתתחילו ליישם את הטיפ המדהים הזה

אא

חוקרים מאוניברסיטת מרילנד שבדקו האם יש השפעה לשאיפת לימון בזמן השינה על כאבי ראש - הגיעו למסקנות מרחיקות לכת: "מצאנו כי אנשים ששאפו את ריח הלימון חשו פחות חרדה ופחד בהשוואה לאחרים", אומרים החוקרים. "אין ספק שזה עזר גם בהפחתת כאבי ראש ומיגרנות בצורה משמעותית".

לדבריהם, "המחקר מצביע על כך שנמלים ויתושים שונאים את הריח של לימון והדרים אחרים. שפשוף קליפות לימון על העור או אפילו הנחתו ליד הכרית יכול להגן עליך מפני עקיצת יתושים וחרקים".

ג'וקים, נמלים ושאר מרעין בישין - החוצה

הקיץ מביא עמו שלל 'הפתעות' בדמות חרקים טורדניים, שלא לומר מבעיתים. אתם יכולים לרסס עליהם K700 ולהיחנק חלילה בעצמכם מהריח, או שאתם יכולים להעדיף את השיטות הטבעיות, אחת מהן היא לשים ציפורן בתוך פרוסת לימון ותניחו בצלחת בפינת החדר. הדבר ירחיק את רוב המזיקים מהאזור. 

נדודי שינה - החוצה

רוצים לישון טוב יותר? אולי תתקשו להאמין אך פרוסות לימון שיונחו לצד המיטה שלכם, יעזרו לרוב האנשים, כך על פי אחד המחקרים האחרונים - להירדם בלי בעיות. 

אוויר מחניק - החוצה

הארומה של הלימון מרפאת, ואין ספק שהיא גם מעניקה רעננות ומנקה את האוויר שאנו נושמים.

חוסר ריכוז ואנרגיות שליליות - החוצה

אם תניחו את פרוסות הלימון לצד המיטה במשך הלילה, תשימו לב שבבוקר תקומו עם אנרגיות חיוביות הרבה יותר. מחקרים מסבירים כי אותה ארומה אף לוקחת מן החדר אנרגיות שליליות. הלימון מנקה את האנרגיות השליליות מן החדר, אולם חשוב להשליך את הלימון ששהה במשך הלילה לפח, כדי לא להשאיר את השליליות מסביבנו. כמו כן, נשימת הלימון תביא אותנו בבוקר לריכוז יתר. 

תגיות:לימוןמיטהמחקר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה