חדשות בריאות

בעקבות הירידה בתחלואה: תבוטל מגבלת ההתקהלות בשטח פתוח

מגבלת ההתקהלות בשטח פתוח תבוטל בשל הירידה בתחלואה. מנין החולים הבוקר עומד על 727 מאומתים חדשים

  • כ"ב חשון התשפ"ב
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

ראש הממשלה נפתלי בנט ושר הבריאות ניצן הורוביץ סיכמו לבטל את הגבלת ההתקהלות בשטח פתוח, מגבלה שמנעה התקהלות למעלה מ-5,000 משתתפים. ההחלטה, שהגיעה בעקבות המשך מגמת הירידה בתחלואה, תובא לאישור קבינט הקורונה.

משרד הבריאות מדווח כי אתמול אותרו 727 מאומתים חדשים, 0.85% מסך הבדיקות. 332 חולי קורונה מאושפזים בבתי החולים, מספר החולים המאושפזים במצב קשה עומד על 234 , מתוכם 139 מחוברים למכונות הנשמה. עד כה נדבקו בישראל 1,325,496 מאומתי קורונה. מנין הנפטרים מקורונה: 8,073.

בתוך כך, פרופסור סלמאן זרקא אמר כי ייתכן ובהמשך יבוטלו הבדיקות החינמיות שממומנות כיום על ידי משרד הבריאות: "תו ירוק בישראל לא בא בשביל לחייב חיסונים", אמר לחדשות 12, "אלא בא בשביל להגן עלינו, המחוסנים, שיכולים לפגוש את הנגיף במסעדה. מאוד נרצה שהילדים יתחסנו ויקבלו תו ירוק קבוע. האם עדיין נאפשר להם את הבדיקות בחינם? זה נושא שעוד נדון בו בהמשך".

בעקבות הדיונים אודות אישור הילדים שיתקיימו בשבוע הבא ב-FDA, אמר ממונה הקורונה: "אני יכול להבין את החשש של ההורים, אבל חשוב להכיר את הנתונים: החיסון נמצא בטוח ויעיל. לעומת זאת, ממחלת הקורונה יש סכנה לתסמונת PIMS ולתופעות פוסט-קורונה כמו פגיעה בזיכרון ועייפות. למדנו שהקורונה היא מחלה שאינה חולפת".

תגיות:מגפת הקורונהירידהתחלואה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה