חדשות בארץ

אבסורד: נחשפה משפחה נוצרית נוספת - שהתחזתה לחרדית, גיירה וערכה בריתות

עוד ועוד דיווחים מטרידים על משפחות נוצריות שמתחזות ליהודיות 'חרדיות' - עולות ומבצבצות מבעד למסווה. ומה קורה כאשר הן מתגלות ונחשפות? גם אתם תתקשו להאמין

אא

עוד ועוד דיווחים מטרידים על משפחות נוצריות שמתחזות ליהודיות 'חרדיות' - עולות ומבצבצות מבעד למסווה. 

השבוע חשף ארגון 'בינינו' הפועל בארצות הברית - משפחה נוצרית שהתחזתה לחרדית ונטמעה בקהילה היהודית המקומית תוך שהיא לומדת את אורח החיים החרדי ומקיימת 'קלה כבחמורה' - בכדי למשוך יהודים תמימים אל הנצרות. 

בני המשפחה המתחזה נמצאים בעיצומו של הליך הגירה לישראל - שמטרתו אחת היא: להפיל עוד ועוד יהודים ברשתם, ולהעביר אותם על דתם חלילה. ארגון 'בינינו' חשף כי מדובר בתופעה הולכת וגדלה שמתרכזת בקהילות רבות ברחבי ארצות הברית, אך הפעילות המוגברת ביותר שלה היא בפיניקס, אריזונה. 

עוד התגלה כי המיסיונרים משמשים כ'רבנים' ששמם הולך לפניהם, מורים, סופרי סת"ם ועוד כהנה וכהנה תפקידים יהודיים מובהקים - שתפקידם להיטמע בשלימות בנוף החרדי, מבלי לעורר חשד כי משהו אינו כשורה. 

כשהשקר שלהם מתגלה ויהודים אמיתיים מנסים להתעמת מולם, השיטה שלהם חוזרת על עצמה, ולרוב הם כלל לא מכחישים את האמונה הנוצרית שלהם באותו האיש, אלא 'מזמינים' את היהודים הכשרים ל'ויכוח' שבו יוכיחו להם מדוע הם אינם חוטאים בכך שהם מאמינים בו. 

אם יפלו באותה רשת יהודים שאין להם מושג על יהדות ואיסוריה, הם עלולים לטעות ולחשוב כי אכן אין כל חטא בהיותם 'חרדים' שמאמינים באותו האיש, רחמנא ליצלן. המסיונרים 'ערוכים' לתרחיש הזה עוד הרבה לפני שהם נכנסים לתפקיד, והם מוכשרים 'לשחק' אותו היטב כדי שהיהודים יפלו ברשתם ויאמינו בדבריהם. 

הבעיה העיקרית היא שגם כאשר הם נחשפים - הם לא פוסקים ולא מתייאשים מלהפיץ את השקר שלהם בעולם, וכך למשל, משפחה שנחשפה בעבר כמסיונרית אמנם עזבה את מקום המגורים שבו התגלה השקר שלה, אך עברה למקום מגורים חדש בקהילה יהודית אחרת, שטרם גילתה כי מדובר במתחזים. 

תגיות:נוצריםחרדיםאבסורד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה