חדשות בארץ

ח"כ טאהא מאיים: "או שהסיכומים יכובדו במלואם או שנלך לבחירות"

חבר הכנסת וליד טאהא מרע"מ איים, כי אם חוק החשמל לחיבור בתים שנבנו ללא היתר לא יקודם מפלגתו תוביל לבחירות: "הגענו לשלב ההכרעות". סגן שרת הכלכלה, יאיר גולן, הבהיר כי מרצ מתנגדת להקמת ישיבה ביישוב אביתר: "מי שרוצה לבחון אותנו מוזמן, לא נהיה חלק מהממשלה"

ח"כ וליד טאהא (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ח"כ וליד טאהא (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת וליד טאהא מרע"מ שיגר היום (שלישי) איום מפורש לקואליציה, וזאת על רקע העיכוב בקידום הצעת חוק החשמל שיזם, לפיה יתאפשר חיבור לרשת החשמל גם לבתים שנבנו ללא היתר באזורים ללא תוכניות מתאר.

"‏הגענו לשלב ההכרעות", כתב טאהא בטוויטר. "או שהסיכומים יכובדו במלואם או שנלך לבחירות. חשמל הוא מצרך בסיסי של החיים, והמדינה מונעת מעשרות אלפי בתים להתחבר לחשמל כי היא לא טרחה לקדם תכנון בחברה הערבית במשך עשרות שנים. גם לא קידמו תכנון וגם מענישים את האזרחים על מדיניות שנכפתה עליהם".

טאהא, המכהן כיו"ר ועדת הפנים, הודיע על ביטול ישיבות הוועדה שתוכננו לימי רביעי וחמישי במסגרת המאמץ הקואליציוני לקידום חוק ההסדרים. בנוסף, הוא הודיע כי בכוונתו להחרים את ההצבעות מחר במליאת הכנסת.

מוקדם יותר השמיע סגן שרת הכלכלה, יאיר גולן (מרצ), איום משלו על שלמותה של הקואליציה כשהבהיר את התנגדות מפלגתו להקמת ישיבה ביישוב אביתר בצפון השומרון. "הקמת ישיבה באביתר? לא יקום ולא יהיה", אמר בריאיון ליקי אדמקר וישראל כהן ברדיו "קול ברמה". "אנחנו לא פראיירים, מי שרוצה לבחון אותנו מוזמן. לא נהיה חלק מהממשלה".

דבריו של גולן מצטרפים להתבטאויות של חברים אחרים במפלגתו נגד קידום הסכם הפשרה שנחתם עם תושבי אביתר, וזאת על אף שסקר הקרקע של המינהל האזרחי קבע כ-60 דונם מאדמות היישוב הינן אדמות מדינה. השר לשיתוף פעולה אזורי, עיסאווי פריג', הצהיר אתמול כי מרצ לא תסכים שהממשלה תקיים את מתווה הפשרה. "הממשלה לא תקים לא ישיבה ולא יישוב", אמר בריאיון לכאן ב'. "אנחנו לא נסכים שממשלת בנט תהיה ימנית יותר מממשלת נתניהו. כמו שסיכמנו שלא תהיה חתירה לפתרון שתי המדינות, אנחנו גם אומרים שלא יהיו חסמים בפני אפשרות כזו".

תגיות:רע"מוליד טאהא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה