בריאות ותזונה

עכשיו זה מוכח מדעית: זה הצמח שנמצא כמצמצם את הסיכון ללקות בסרטן המעי הגס

בארצות הברית (ולא רק) מתים מדי שנה אלפי אנשים כתוצאה מסרטן המעי הגס.  מדובר בסרטן כל כך קטלני, עד שטובי הרופאים והחוקרים התאספו וחקרו עשרות צמחים ותרכיבים כדי לנסות להתגבר עליו

אא

בארצות הברית (ולא רק) מתים מדי שנה אלפי אנשים כתוצאה מסרטן המעי הגס. 

מדובר בסרטן כל כך קטלני, עד שטובי הרופאים והחוקרים התאספו וחקרו עשרות צמחים ותרכיבים כדי לנסות להתגבר עליו. אחד המחקרים המעניינים יותר שהוקדשו לנושא הוא מחקר של אוניברסיטת טקסס - שבדק ומצא את ההשפעות מרחיקות הלכת של התרד, על התפתחות תאים סרטניים. 

אולי לא כל העולם אוהב את הירק עתיר הויטמינים הזה, אך לדברי מדענים רבים כולל החוקרים שביצעו את המחקר הזה - כדאי לכם לצרוך אותו, ויפה שעה אחת קודם. "אתם יכולים לבדוק את דבריי כי הם מוכחים מבחינה מדעית", אומר אחד ממובילי המחקר, חוקר בכיר בהכשרתו, ד"ר רודריק דשוורד. לדבריו, כשנמצא כי יש קשר ישיר בין הסגולות הרפואיות של התרד לבין ההשפעה הטובה שלו על צמצום התאים הסרטניים - ד"ר דשוורד מיד נטה לקשר את זה לכלורופיל דווקא. "הנטייה הבסיסית שלי הייתה לקשר את זה לכלורופיל בגלל שחקרתי אותו רבות בעבר, ומצאתי שגם הוא תורם לצמצום ההשפעות הסרטניות".

אבל אז התגלה כי בתרד יש חומצות שומן וחומצה לינולאית - שהן אלו שהיו אחראיות לזה, ולא הכלורופיל. 

"זה בהחלט היה חידוש בשבילי לגלות שהחומצות האלה הן 'שחקניות ראשיות' במשחק נגד סרטן המעי הגס. כמובן שיש לנו עוד הרבה דברים לבדוק מסביב, כמו למשל את התכונות של החומצות והעקביות של התכונות האלה בצמצום תאים סרטניים, אבל גם הגילוי הראשוני הזה הוא מאוד חשוב ומשמעותי עבורנו ועל בסיסו אני בהחלט יכול להמליץ לכם שלא לחכות, ולצרוך את התרד בשלבי חיים מוקדמים. ככל שתקדימו לצרוך אותו, כך תרוויחו", הוא מסכם. 
 

תגיות:תרדסגולותסרטןמעי גס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה