חדשות בארץ

טיבי ועודה ביקרו אצל מחבל חמאס בבית החולים

חברי הכנסת איימן עודה ואחמד טיבי מהרשימה המשותפת ביקרו אצל מקדאד קוואסמה, אסיר ביטחוני מארגון חמאס השובת רעב ומאושפז בבית החולים קפלן ברחובות

עודה וטיבי (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)עודה וטיבי (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

חברי הכנסת איימן עודה ואחמד טיבי (הרשימה המשותפת) ביקרו בסוף השבוע אצל מקדאד קוואסמה, אסיר ביטחוני מארגון חמאס השובת רעב במחאה על מעצרו המנהלי ומאושפז בבית החולים קפלן ברחובות.

עודה פרסם לאחר הביקור פוסט בפייסבוק, בו כתב: "לבי, מצפוני ושכלי עמך, מקדאד קוואסמה, השובת רעב מזה 88 ימים מול הכיבוש – הפשע הארוך ביותר בעולם, שמכתים את פני המאה ה-20 והמאה ה-21. עם מקדאד, עם אביו, עם עמנו הפלסטיני – במאבק הצודק ביותר נגד הכיבוש".

יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, תקף בטוויטר: "המחבל אחמד טיבי הגיע לתמוך במחבל אחר, מקדאד קוואסמה, בבית החולים קפלן. מה עוד צריך לקרות כדי שממשלת ישראל תעיף את המחבלים האלה מהכנסת?".

כזכור, בשבוע שעבר נחשף כי שני ערבים-ישראלים, העובדים כאחים בבית החולים, הצטלמו עם קוואסמה כשהם אוחזים בידיו, מתחבקים עמו ומחייכים. הפרסום על צילום הסלפי עורר תגובות זועמות ברשת וקריאות לפטר את שני העובדים. חבר הכנסת עמיחי שיקלי (ימינה) הגיב בטוויטר: "שלום לצמד אנשי הצוות הרפואי בבית החולים קפלן ברחובות, שנראה להם סבבה לעשות סלפי עם מחבל חמאס מחברון. אפנה להנהלת בית החולים בדרישה לסלקם, ולמשרד הבריאות כדי להדיחם מהרפואה הציבורית בישראל בבושת פנים".

הנהלת בית החולים קפלן זימנה את שני האחים לבירור משמעתי, אולם החליטה שלא לפטרם. על פי ההודעה שנמסרה מבית החולים, "שני העובדים המדוברים זומנו לבירור משמעתי בהנהלת בית החולים, במסגרתו הובהר להם חומרת הדבר, והם הביעו חרטה על מעשיהם".

קוואסמה הינו בן לחמולה מאזור חברון, שרבים מחבריה משתייכים לחמאס ובעלי עבר טרוריסטי עשיר. דודו, עבדאללה קווסאמה, היה בין מגורשי חמאס ללבנון בשנת 1992, שימש כראש הארגון בחברון והיה אחראי לסדרת פיגועים במהלך האינתיאדה השנייה שגבו את חייהם של עשרות בני אדם. הוא חוסל ביוני 2003 על ידי כוח של הימ"מ. חברים נוספים בחמולה יזמו והשתתפו בחטיפה וברצח של שלושת הנערים הי"ד ביוני 2014.

תגיות:חמאסטרוראחמד טיביאיימן עודהבית החולים קפלן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה