פעילות הידברות

"זוהי חוויה בלתי נשכחת": שבת בקהילה עם הידברות

השבת שתיכנס לא תהיה שבת רגילה. בני המשפחה, השכנים והחברים יתכנסו ביחד בבית הכנסת לעונג שבת, יהיה שיעור תורה מפי אחד מרבני הידברות, זמירות שבת ושולחנות ערוכים. אפילו יהיה סטנד-אפ עם דברי תורה, אם תרצו, וכל הטוב הזה ללא עלות. שבת כזו עוד לא הייתה לכם

  • ז' חשון התשפ"ב
אא

שבת עם הידברות. אם טרם שמעתם על המושג הזה, זה המקום להכיר את היוזמה המיוחדת כל כך של ארגון הידברות, כאשר הרבנים האהובים מגיעים לשבות בקהילות שונות ברחבי הארץ ולהעניק חוויה בלתי נשכחת.

המיוחד בשבתות בקהילה עם הידברות הוא האווירה יוצאת הדופן: התרוממות הרוח מורגשת אצל כולם. אתם, בני משפחותיכם, המכרים והשכנים יוצאים עם תובנות על החיים, מתחזקים, נהנים, שמחים, וכל הפעילויות לאורך השבת תורמות לגיבוש ולאיחוד הקהילה.

תוכלו להזמין את אחד מטובי הרבנים של הידברות שיגיעו אליכם לשבת: הרב רפאל אוחיון, הרב מרדכי ארם צובא, הרב ראובן זכאים, הרב מרדכי חזיזה, הרב הסטנדאפיסט יעקב חמו והרב עמנואל מזרחי. בדרך זו תהיה לכם הזדמנות מצוינת להעשיר את האירועים המשפחתיים שלכם בתוכן רוחני מיוחד: ניתן לקיים את שבת בקהילה במסגרת שבת חתן, שבת בר מצווה או פשוט לכל שבת שהיא. בנוסף, קיימת אפשרות שכמה קהילות מכמה בתי כנסת יתכנסו ויתאחדו לטובת השבת הזו.

הרווח הוא כפול: תוכלו להקדיש את השבת המיוחדת הזו לרפואה שלמה, לעילוי נשמת, לישועה פרטית, וגם לצבור זכויות בקידוש שם שמיים ובזיכוי הרבים בשבת עוצמתית שתיזכר למשך שנים.

 

שבת של התרוממות

התכנייה בשבת כזו היא עמוסה: בערב שבת, בין מנחה לערבית, יימסר דבר תורה קצר מפי הרב האורח, לאחר מכן כל משפחה תלך לביתה לקידוש, ובסיום הסעודה כל בני הקהילה יתאספו שוב בבית הכנסת לשיעור מחזק בנושאים מגוונים של שלום בית, אקטואליה, חיזוק בני הנוער, אמונה וביטחון ועוד. בשיעור מתקיים עונג שבת אמתי, עם שולחנות ערוכים עם כיבוד ושתייה, שירים, זמירות ופיוטים לשבת. גבאי בית הכנסת יקבל ערכת ספרים מספרי הרב זמיר כהן שליט"א, ובנוסף, כל חברי הקהילה יקבלו שי קטן מהידברות.

מניסיון נוכל לציין כי מרוב התלהבות ועניין, אנשים נשארים עם הרב עד שעות הלילה הקטנות - תענוג צרוף של שמחה יהודית.

בשבת בבוקר לאחר תפילת שחרית משותפת עם הרב בבית הכנסת, יתקיים שיעור לנשים בכל נושא אפשרי: החל ממעגל השנה דרך חיזוק, אמונה וביטחון, ועד שלום בית ועוד נושאים רבים. כל קהילה יכולה לבחור את הנושאים המועדפים עליה. לאחר סעודה שלישית תתקיים הדרשה המרכזית של השבת. בנוסף, קיימת אפשרות להתייעצות אישית עם הרב במהלך השבת.

 

רווח ענק, ללא עלות

אחרי שתיהנו מאווירה מלכותית של עונג שבת צרוף עם שירה משותפת של זמירות השבת, ואחרי שהשמחה תעלה עד לב השמיים, בית הכנסת שלכם גם ייכנס להגרלה הגדולה של הידור בית כנסת מטעם חברת 'פיניש' בסך 200,000 ₪ !

שבת בקהילה היא ללא עלות, וכל הזכויות שמורות לכם: זיכוי הרבים, קידוש שם שמיים, הקדשת הערב לרפואה שלמה, לעילוי נשמת או לישועה.

להזמנת שבת מופלאה שכולה זיכוי הרבים, חיזוק ושמחה התקשרו עכשיו 073-222-1361

 

החוויות, ההתרגשויות והסיפורים יוצאי הדופן. מה מספרים לנו רבני הידברות?

הרב רפאל אוחיון - מרצה בכיר בהידברות

"בשבת שהתקיימה ביישוב בצפון הגיעה אישה שהייתה בתהליך גירושין מבעלה, ויש להם ילדים. היא לא תכננה להגיע לשיעור על זוגיות, אלא פשוט הגיעה לבית הכנסת להתפלל, ראתה שמתקיים שיעור ונשארה. במוצאי שבת היא ניגשה אליי וסיפרה לי שבזכות שיעור אחד בלבד היא הבינה כמה טעויות היא עשתה, וכמה טעויות עשה בעלה. כל הצרות שהיו להם בבית היו תוצאה של אי הבנה. בזכות השיעור הזה הם החליטו ללכת לטיפול זוגי". 

הרב רפאל אוחיוןהרב רפאל אוחיון

הרב הסטנדאפיסט יעקב חמו

"השבתות האלה גורמות לכך שכולם כל כך מחוברים וקשורים, אז מרגישים כאילו אני מכיר אותם שנים. הם נפתחים ומספרים סיפורים שקורים להם. מרגישים את החיבור. לאורך השבת הם מגיעים יותר לשיעורים, ובמוצאי שבת קשה להם ולי להתנתק האחד מהשני. הם רוצים שאשאר. באחת השבתות הגעתי לקהילה בשכונה חדשה במרכז הארץ. היה עונג שבת עילאי: הצחקתי אותם, שימחתי אותם, זה היה משהו שאי אפשר להסביר - פשוט שבת עוצמתית. אותה קהילה גרה בשכונה חדשה שנבנתה לא מזמן, ולבית הכנסת שלהם עדיין לא היה רב. הם נקשרו אליי עד כדי כך שבמוצאי השבת הם הציעו לי להיות רב בית הכנסת שלהם".

הרב יעקב חמוהרב יעקב חמו

שרה כהן - לוד

"אנחנו 'לקוחות מתמידים' של הידברות. בני ובתי התחתנו דרך אתר 'שבע ברכות'. לפני כשנה וחצי, כשבתי התחתנה, המחותנים שלי הזמינו את הרב אסוס לשבת בקהילה בבית הארחה בירושלים. זו הייתה שבת נהדרת, והרעיון מצא חן בעיניי. כשבני התחתן לפני מספר חודשים, הזמנו את הרב הסטנדאפיסט יעקב חמו לשבת בקהילה בבית מלון באשדוד. זו הייתה חוויה עוצמתית שכולה קדושה והומור. אנשים נהנו וצחקו כל כך. כל השבת התעסקנו בתורה, ולא רצינו שהשבת תעבור. אפילו לא עלינו לחדרים מרוב שנהנינו. הייתה תחושה של קדושה אמתית. אני מקווה שכאשר בן נוסף שלי יתחתן, נמשיך את המסורת של שבתות בקהילה, ובעזרת ה' נקיים גם שבתות בר מצווה של הנכדים עם הידברות. אני מברכת את רבני הידברות בברכת יישר כח. אני ממליצה אלף פעמים בחום, בכנות וביושר על שבתות בקהילה. זו מזכרת לכל החיים".

שרה כהןשרה כהן

הרב אליהו לברון – רב קהילה בחריש

"הקהילה שלנו היא קהילת קירוב. מדובר בקהילה מעורבת שבה מחבקים כל יהודי באשר הוא - לא משנה היכן הוא נמצא בעבודת ה' שלו. הקהילה שייכת לכל עם ישראל. זו הסיבה שפתחנו את המניין והקהילה קיימת, ברוך ה', למעלה משנתיים. אנחנו מחוברים מאוד למרן הרב עובדיה זצ"ל, שמשימתו בחיים הייתה לקרב כל יהודי ולעסוק בזיכוי הרבים, ולכן בשבת של יום פטירתו רצינו לעשות הכרת הטוב. בשביל מרן נעשה הכל, והעונג כולו שלנו. בשנה שעברה לא התאפשר לעשות שבת בקהילה בגלל הקורונה. חיכינו לשנה הנוכחית כדי שנוכל לקיים את שבת בקהילה. כבר שלושה חודשים לפני השבת הזו, ביקשנו להזמין מראש את הרב זכאים, שריינו מקום, והייתה לנו סייעתא דשמיא שזה הצליח.

הרב אליהו לברוןהרב אליהו לברון

השבת הגיעה. באו אנשים שפוגשים את בית הכנסת רק פעם בשנה, אבל הפרסום משך אותם, הם הגיעו ונהנו. התחברנו יותר לחברי הקהילה, והם התקרבו יותר. הרב ראובן זכאים נבחר על ידינו, אני מכיר אותו הרבה שנים, והוא מיוחד במינו. הוא סיפר סיפורים מדהימים מכלי ראשון על מרן, וריתק את כולם. הבטתי מהצד, וראיתי שאנשים מקשיבים בקשב רב. לאחר מכן, שמעתי מהם מחמאות רבות. השבת הזו קירבה אותם יותר ויותר לעבודת ה'. באו אליי אנשים מכל הסגנונות, ואמרו שהרב זכאים מרתק. הידברות השקיעו בכל הפרטים הקטנים, וזה ראוי להערכה. בהידברות עוזרים לנו לחזק את הקהילה, ולחזק אותנו באופן אישי. כל המשתתפים שהיו בשבת הזו נהנו ללא יוצא מן הכלל. גם האנשים שכל הזמן יש להם תלונות והערות הגיעו, והיו מרוצים. כבר שאלו מתי השבת הבאה, ומתי הרב יגיע שוב?"

להזמנת שבת מופלאה שכולה זיכוי הרבים, חיזוק ושמחה התקשרו עכשיו 073-222-1361

תגיות:שבתפעילות הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה