חדשות יהדות

זכה במיליונים בלוטו - והחליט לחלק את הכל לצדקה

מזל של עשירים: אזרח אוסטרלי התעשר בין רגע בעקבות אירוע בנאלי לחלוטין שהתחיל משכחת האולר שלו על גג מכונית נוסעת

אא

מזל של עשירים: אזרח אוסטרלי התעשר בין רגע בעקבות אירוע בנאלי לחלוטין שהתחיל משכחת האולר שלו על גג מכונית נוסעת. 

כשפיטר שרלטון גילה ששכח את האולר שלו על גג המכונית של דודו - הוא לא האמין למראה עיניו שהאולר שרד נסיעה של שעה במהירות גבוהה יחסית על גג המכונית, והחליט 'למתוח את החבל' עד קצה גבול היכולת. 

יחד עם בתו המתבגרת פרסם שרלטון ברשתות החברתיות פוסט שבו סיפר על תקרית האולר ואמר כי הוא מתכוון לבדוק האם המזל עדיין איתו כשימלא שלושה כרטיסי לוטו. שרלטון תיעד את הרכישה וחיכה ימים ספורים כשלפתע פתאום קיבל הודעה מטורפת על כך שאחד הכרטיסים זכה בסכום אגדי של 896,511 דולר אוסטרלי (שהם כ-2.1 מיליון שקלים).

לדבריו, הוא נהג להיכנס בכל יום לאפליקציה של חברת הלוטו, כדי לבדוק מה המצב. "פתאום הופיע משהו שהודיע לי שאני המנצח הגדול", הוא משחזר. 

הכסף הועבר במלואו לחשבון של שרלטון והוא אומנם יכל לעשות עם הכסף הרבה דברים, אך הוא בחר דווקא שלא לקחת אותו ובמקום זה, לתרום אותו למי שבאמת צריך. "אני לא מרגיש בנוח לשמור את הכסף הזה לעצמי", הוא אומר. "התחלתי לשמור את הכסף לבני משפחתי וחבריי ומשם עברתי לקהילה שלנו, אנשים שגרים בעיר שלנו וזקוקים לכסף. אני מרגיש הרבה יותר טוב עם זה שעשיתי כמה מעשים טובים למען אחרים שזקוקים לזה, מאשר לקחת את הכסף לעצמי", הוא מסכם. 

תגיות:כסףמעשים טוביםצדקהמיליונים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה