מעניין

זבובי הפירות ’נדבקים’ גם אליכם? את הטריק הזה - אתם פשוט חייבים לנסות

סרטון ויראלי של 1.9 צפיות - חושף טריק מדהים להעלמת זבובי הפירות והירקות, פעם אחת ולתמיד, וגולשים רבים מציעים לנסות אותו "כי הוא עובד"

אא

מאז ומתמיד חיפשו בני האדם דרך להיפטר מהמעופפים הקטנים והטורדניים שמגיעים מהפירות והירקות הבשלים, אלא שבחודשים האחרונים גילה מנוע החיפוש של 'גוגל טרנדס' כי החיפושים אחר פתרונות ושיטות להיפטר מזבובי הפירות - עלו באופן משמעותי. 

כנראה שלא רק בארץ התרבו זבובי הפירות והפכו לטורדניים במיוחד, אלא בעולם כולו. 

בעבר טענו כבר כמה וכמה בלוגרים שמצאו את 'שיטת הקסם' להעלמתם מהשטח, אולם סרטון שפורסם באחרונה על ידי כוכבת רשת אמריקנית בשם אמנדה מילן - זכה ללמעלה משבע מיליון צפיות, וגולשים רבים טוענים שהטיפ שבו עובד. 

"זה הטריק הטוב ביותר שנתקלתי בו אי פעם להעלמת זבובי הפירות. הם הרסו לי את החיים", כתבה מילן, שלמעשה שיתפה סרטון אחר שנתקלה בו ברשת. לדבריה, הזבובים אוהבים את כל סוגי הפירות, אך האננס עבורם הוא - הדובדבן שבקצפת. "במילים פשוטות, הם 'מתים' על אננס. תכניסו חתיכת אננס טרי אל תוך בקבוק, ולאחר מכן סגרו את הפתח באמצעות משפך או קונוס נייר, באופן כזה שהוא יכסה את כל הפתח. כך הזבובים ייכנסו למלכודת ולא יוכלו לצאת ממנה".

הסרטון הויראלי הגיעה למעל 1.9 מיליון צפיות, ול-2000 תגובות, שכאמור, רבות מהן אמרו שהטריק הזה עובד. "חשבתי שאני היחידי שמכין את המלכודת המדהימה הזאת. כיף לגלות שזה משהו שכבר כולם יודעים", "הלוואי שהייתי יודעת על הטריק הזה כבר בתחילת הקיץ. הזבובים האלה לא מפסיקים להטריד אותי מאז", "זה באמת עובד. ניסיתי את זה וזה מדהים, כדאי לכם לנסות", אמרו התגובות. 

תגיות:זבוביםפירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה