נוער מתמודד

מילד מתוסכל שחווה כישלונות - לילד שמח שאוהב ללמוד. איך עושים את זה?

חמוטל שהינו פיתחה שיטה המובילה להצלחות כבירות בלימודים, ומבוססת על שמחה, אהבה, דמיון, ציור וכל מה שילדים אוהבים. ההפתעה: רוב המאובחנים כלקויי למידה אינם כאלה. אדרבא, הם אלופים. יש אור בקצה המנהרה

  • ד' חשון התשפ"ב
אא

ניסיתם פעם להיכנס לליבו של ילד קטן שמרגיש כישלון גדול? הוא בסך הכל מנסה לשרוד בעולם תחרותי ומהיר, ובינתיים עוד פיסות מהאמון שלו בעצמו נושרות, והוא מצוי בסכנה של היפלטות ממעגל הלמידה והחברה. שוב הוא לא הכין שיעורי בית. שוב כולם מבינים - רק לא הוא. שוב הבושה, העימותים בבית, תשומת הלב שהוא משווע אליה באה בדמות הפרעות והצקות, ושוב הסטיגמות והייאוש. שלכם ושלו.

תקופת הקורונה רק העמיקה את הפערים. הבלבול מתיש את הילדים ואת ההורים, אי הוודאות והניתוק מבית הספר ומהחברים פגמו קשות בלמידה. נאמר זאת כך - יש דברים שפשוט אי אפשר להסביר בלי להיות עם המורה בכיתה. חלק מהילדים למדו מתוך הזום במחשב, קשיי תפעול ובעיות חיבור רק החריפו את הבעיה. חלק מהילדים למדו מתוך הטלפון, דבר שקשה למבוגרים, ובוודאי שקשה יותר לילדים, קל וחומר שהקורונה הקשתה יותר על ילדים שממילא סובלים מבעיות בלמידה. עד לכאן הבעיה.

 

"במקום לדרוש מהילד, אני מסתכלת מתוך עולם של ציור, הנאה ומשחק"

יש מוצא? בהחלט כן! חמוטל, מפתחת "שיטת חמוטל שהינו" חוותה על בשרה, כילדה, קשיים לימודיים, ובזכות היצירתיות שלה היא זכתה להיכנס אל עולם הילדים הקסום, וליצור משם חוויות הצלחה ואהבה ללימודים.

לא עוד שינון זיכרון מתיש והנחתות של שפת המבוגרים על עולמם הרך של הילדים אלא יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה. כל ילד מטבע בריאתו אוהב ללמוד. "חנוך לנער על פי דרכו" – זה כאן.

"אני חושבת שסוד ההצלחה הוא הגישה". אומרת חמוטל. "במקום להגיע מלמעלה, ולדרוש מהילד לעשות כך או אחרת, אני באה מלמטה. מסתכלת במשימה מתוך העיניים שלו, ומפרקת אותה לגורמים קטנטנים שהוא יכול לעמוד בהם. והכל, לא מתוך למידה אלא מתוך עולם של ציור והנאה, משחק ולא תרגול".

"תוך 3 חודשים הדביקו הילדים את בני גילם ואף עקפו אותם"

השיטה של חמוטל קיימת בעולם מזה עשור עם מאות מורות ועשרות אלפי תלמידים מצליחים, היא נחשבת לאחת השיטות המוצלחות ביותר בישראל, והיא מיועדת לכל ילד שרוצה ללמוד קריאה בצורה מדויקת, חווייתית ומהירה; הן לילדים שעדיין לא רכשו את הקריאה והן, ובעיקר, לילדים שכבר התנסו בחוויית למידה כושלת ומתסכלת, ומחפשים שיטת לימוד אחרת, חווייתית יותר ויעילה.

הנה מה שכתבו בני משפחת הלפרין על חוויית הלמידה: "כבר מזמן הבנו שאנחנו בבעיה בנושא, ופנינו לחפש פתרונות. מורים פרטיים לא נחלו הצלחה, ובסופו של דבר ניסינו גם את השיטה של חמוטל. התוצאה הייתה מדהימה. תוך 3 חודשים הדביקו הילדים את קצב בני גילם, ואף עקפו אותם".

הצטרפו להצלחה -

הקורס הקרוב נפתח ב-18.10 - מהרי להירשם. חייגי *5860 או לחצי כאן.

למי מתאימים קורסי ההכשרה?

מכיוון שהידע הנלמד בקורס שונה מהותית מהידע הקיים כיום בתחום החינוך, הקורסים מתאימים למגוון רחב של אנשים. אפשר למצוא בקורס מורות, גננות, נשות חינוך בעלות ידע וותק רב, מורות פרטיות כשלצידן יושבות אימהות שבאו ללמוד עבור ילדיהן, ולצידן נשים שהגיעו לקורס כדי לעשות הסבה מקצועית ולפתוח אפיק פרנסה חדש ורווחי. כולן פוגשות ידע חדש ומרתק שהן לא פגשו מעולם, ומגלות עולם חדש ומופלא.

הקורס מתחיל ב-18.10 בלמידה דיגיטלית המתקיימת בנוחות מהמחשב הביתי ללא צורך בחיבור לאינטרנט. היקף הקורס הינו כ- 4 שעות שבועיות ובסך הכל כ- 80 שעות. בנוסף, הקורס מוכר לשבתון ולגמול השתלמות.

מהם יתרונות הקורס של שיטת חמוטל שהינו?

  1. גישה שונה מהגישות המסורתיות שמשנה את החיים של הילד.
  2. שיטת חמוטל היא שיטה מצליחה בעלת ביקוש גבוה מהורים וממורים. זה מקצוע מבוקש, מספק ומתגמל.
  3. התלמידים מקבלים מזוודת לימוד יוקרתית הכוללת אונקי, ערכות קלפים מושקעות, ודפי הדרכה מבוארים.
  4. ליווי וסופרוויז'ן באמצעות ועידה טלפונית ומענה מקצועי זמין
  5. הנרשמות למסלול הפרימיום של הקורס מקבלות בנוסף מתנה: מזוודת הקסם הייחודית ובה כל האביזרים ההופכים את הלימוד לחוויה רב חושית.

בעניין לקויות למידה, חמוטל חושפת נתון מבהיל ומפתיע. מסתבר שרוב הילדים שאינם יודעים לקרוא, לא סובלים מבעיית דיסלקציה. "מעט מאוד ילדים שפגשתי הם דיסלקטיים אמיתיים. זה נתון מזעזע בעיניי. יש לי הרצאה שנקראת 'האם ילדות היא לקות'. התשובה האיומה היא שכן". חמוטל מסבירה כי אם הילד נחשף לידע בצורה לא מדויקת, וכהגדרתה, "אם לא חרצת לו את החריצים ויצרת תעלת מידע שוטף במוח כשהוא היה בשל לכך, ועשית את זה כשהיה צעיר מדי או עייף מדי ולכן הוא שוב ושוב מילא את חוברות העבודה שלו בידע בסיסי שאינו נכון – יצרת אצלו את הצפה בידע, ואז אומרים לי שאלו בעיות רגשיות".

יש הרבה תקווה במסר הזה של חמוטל משום שרק על ידי גישה והנגשה נכונה של הידע, ניתן להגיע להצלחות כבירות. הנה מה שכתבה אם נרגשת: "כל המאמצים ללמד את בני בן ה-16 קריאה – נכשלו. בחור כל כך נבון, וממש התחלתי לדאוג שלא יצליח לעבוד עקב בעיית קריאה וכתיבה... עברו רק 3 חודשים, והוא קורא!! אני כל כך מצטערת על כל כך הרבה שנים של התעקשות, כעסים, צעקות וייאוש. פשוט היינו צריכים אותך, חמוטל. תודה!!! הצלת את בני. הוא קיבל צ'אנס לממש את כל היכולות ואת כל הפוטנציאל שלו!!! כל המילים שכתבתי לא יכולות לשקף את תחושת האושר וההודאה העמוקה! טניה קוקלין".

המפתח להצלחת הילדים ולהצלחתכם טמון בילדים. צריך רק לדעת איך להגיע אליהם. בעזרת השיטה המיוחדת של חמוטל אפשר לסלול מסילות אל ליבו של כל ילד ולהביא אותו להצלחה ולחיים מאושרים.

הצטרפו להצלחה -

הקורס הקרוב נפתח ב-18.10 - מהרי להירשם. חייגי *5860 או לחצי כאן.

תגיות:לימודיםליקויי למידהחמוטל שהינו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה