חדשות בארץ

"רענון"? יעקב אחימאיר לא יופיע יותר בפאנל הפרשנים של "חדשות הבוקר"

לדברי איש התקשורת הוותיק, יעקב אחימאיר, נמסר לו כי לא יוזמן יותר להשתתף בפאנל הפרשנים של "חדשות הבוקר" בקשת 12, וזאת בשל "רענון". גולשים ברשת הגיבו בזעם, וטענו כי מדובר בחלק מתהליך להדחת אנשי ימין מהתקשורת: "צפון קוריאה פראיירים לידנו"

  • ד' חשון התשפ"ב
יעקב אחימאיר (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)יעקב אחימאיר (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

איש התקשורת הוותיק, יעקב אחימאיר, הודיע בסוף השבוע כי הוא צפוי שלא להשתתף יותר בפאנל הפרשנים של "חדשות הבוקר", תוכנית הבוקר של ערוץ קשת 12.

"מעתה ואילך, נמסר לי, לא אופיע יותר בפאנל המגיבים בתוכנית 'חדשות הבוקר', ערוץ 12", כתב אחימאיר בטוויטר. לדבריו, "הנימוק שהוצג לביטול: 'רענון'".

הודעתו של אחימאיר זכתה לתגובות רבות ברשת. גולשים רבים הגיבו בזעם, וייחסו את הפסקת הופעתו כפרשן כחלק ממגמה להדיח אנשי ימין מהתקשורת.

בחשבון הטוויטר של צעירי הליכוד כתבו: "יעקב אחימאיר לא יופיע יותר בפאנל המגיבים בתוכנית "חדשות הבוקר" בערוץ 12 בשל 'רענון'. אמיר איבגי מודח מתפקיד ראש מחלקת החדשות של גלי צה"ל. אשתו של שר המשפטים סגן ראש הממשלה עדיין מגישה תכנית אקטואליה בתאגיד. צפון קוריאה פראיירים לידנו".

בטור שפרסם הבוקר ב"מקור ראשון" כתב העיתונאי שלמה פיוטרקובסקי, כי "סמיכות ההודעות על 'העזיבה המוסכמת' של אמיר איבגי את תפקידו הבכיר בגלי צה"ל וה'רענון' של יעקב אחימאיר מפאנל פרשני הבוקר של קשת איננה מקרית". לדבריו, לא מדובר בהחלטות שתואמו מראש בין שני אמצעי התקשורת, אולם "אין בכך צורך. רוח הזמן ברורה לכל כלי התקשורת, והיא רוח של 'ריפוי' ו'איחוי', או בעברית פשוטה יותר: חיזוק ההגמוניה הישנה והדרה חוזרת של כל מי שמזוהה עם חוג תומכי גוש נתניהו".

"אל תשלו את עצמכם", הוסיף פיוטרקובסקי. "זה לא ייעצר אצל איבגי ואחימאיר. רוח המפקד ברורה והיא תחלחל לכל המקומות ולכל הרמות. כלי התקשורת, ודאי הציבוריים אך גם אלו הפרטיים, יודעים היטב לזהות מה נדרש מהם, ולא ימתינו אפילו דקותיים לפני שיתרפקו חזרה, בערגה ובגעגוע, על הסדר הישן האהוב עליהם כל כך. גיוון? פלורליזם? הצחקתם אותנו. עכשיו אנחנו ב'ריפוי' ו'איחוי'".

תגיות:ערוץ 12יעקב אחימאירהתקשורת הישראלית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה