חדשות בארץ

"הטיהור מתחיל": אמיר איבגי מסיים את תפקידו כראש מחלקת החדשות בגל"צ

לאחר כשנה וחצי בלבד, אמיר איבגי יסיים בזמן הקרוב את תפקידו כראש מחלקת החדשות בגלי צה"ל. חבר הכנסת שלמה קרעי: "מסע הטיהור של בני גנץ מתחיל"

אמיר איבגי (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)אמיר איבגי (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

(עודכן: 18:12)

איש התקשורת אמיר איבגי מסיים את תפקידו כראש מחלקת החדשות בגלי צה"ל, לאחר שנה וחצי בלבד בתפקיד.

בהודעה מטעם התחנה הצבאית, כי "מ"מ מפקד גל"צ גלית אלטשטיין וראש מחלקת החדשות אמיר איבגי סיכמו בהחלטה משותפת על סיום תפקידו כמנהל המחלקה והמשך פעילותו כמגיש יומן הצהריים. אמיר יסיים את תפקידו בזמן הקרוב, לאחר שימונה לו מחליף ובתום הליך חפיפה מסודר".

"אמיר ניהל את מערכת החדשות של גל"צ במשך שנה וחצי בתקופה רוויית אתגרים שידוריים, בשיאם של מגפה עולמית ומשבר כלכלי עולמי ומקומי. בד בבד, הציבה התקופה אתגרים מאחורי הקלעים כאשר מדיניות הסגרים מנעה את הגעתם של חיילי, עיתונאי ושדרי גל"צ לתחנה והצריכה התארגנות מהירה למציאות חדשה. כל זאת כשגל"צ נדרשת לשידורים רציפים ובמקביל נמשכת חפיפת הדורות החדשים".

אלטשטיין, שמונתה בסוף חודש אוגוסט על ידי שר הביטחון בני גנץ לתפקיד ממלאת מקום מפקד גלי צה"ל, אמרה: "תודתי הגדולה לאמיר על העבודה המאומצת בכלל ובתנאים הללו בפרט. אני מצפה להמשך דרכנו ועבודתנו המשותפת".

חבר הכנסת שלמה קרעי (הליכוד) הגיב על סיום תפקידו של איבגי: "מסע הטיהור של בני גנץ מתחיל. אם גנץ חושב שהמכון הישראלי לדמוקרטיה, ארגוני חופש הביטוי והתקשורת ישתקו לו על זה – הוא כנראה צודק. אני שוקל להקל עליו ולהעלות את הצעת החוק שלי לסגירת גלי צה"ל. עם או בלי איבגי וברדוגו היקרים, לתחנה צבאית אין כל הצדקה, בוודאי ובוודאי לא במימון ציבורי".

חבר הכנסת אופיר סופר (הציונות הדתית) מסר: "מבצע 'ניקוי גל"צ' מאנשי תקשורת ימנים החל היום. המטרה ברורה, מי שלא משרת את דעות הממשלה או מבקר אותה ימצא עצמו בחוץ".
 

תגיות:בני גנץגלי צה"לאמיר איבגישלמה קרעי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה