חדשות בארץ

"מכר את השולמנים": אביר קארה הפיל את חוק דמי אבטלה לעצמאים

מליאת הכנסת דחתה על חודו של קול את החוק למתן דמי אבטלה לעצמאים. באופוזיציה תקפו את סגן השר אביר קארה, שהצביע נגד החוק

אביר קארה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)אביר קארה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

מליאת הכנסת דחתה היום (רביעי) בקריאה טרומית את הצעות החוק שהגישו סיעות האופוזיציה למתן דמי אבטלה לעצמאים. ההצעות נדחו על חודו של קול – 55 מתנגדים מול 54 תומכים.

סגן השר אביר קארה, שרץ לכנסת במפלגת ימינה כנציגם של העצמאים, הצביע יחד עם הקואליציה נגד ההצעה. לאחר ההצבעה צעקו לעברו חברים באופוזיציה "מכרת את העצמאים, בושה".

במהלך הדיון על הצעות החוק תקף חבר הכנסת ינון אזולאי (ש"ס) את קארה בחריפות: "יושב פה סגן השר אביר קארה, שהוא כביכול היה אביר השולמנים, ונהפך לשונא הגדול שלהם. השולמנים היום מסתכלים וצוחקים עליך, מתביישים בך. הגעת למקום הזה ושכחת מה זה עצמאים, אתה רומס אותם. אתה נמצא במפלגה שהונתה את הציבור, ואתה ממשיך להונות את ציבור העצמאים, אתה זורה חול בעיניהם. יש לך הזדמנות לעזור ולסייע להם – ואתה עושה הפוך".

יו"ר יהדות התורה, חבר הכנסת משה גפני, הוסיף: "יושב פה אביר קארה, שהגיע לכנסת על ידי העצמאים ומצביע נגד החוק החשוב הזה. איבדתם את הבושה, אנחנו מסתובבים עם חבורה של אנשים שאין ביניהם לאמת ולא כלום".

חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) אמר לאחר ההצבעה: "העצמאים של ישראל, שקורסים תחת הנטל, שילמו היום מחיר בשביל שהממשלה המוזרה הזו תמשיך להתקיים. ‏חוק קריטי וחשוב לדמי אבטלה לעצמאים נפל על חודו של קול".

עמיתו של זוהר לסיעה, חבר הכנסת שלמה קרעי, תקף: "אביר העצמאים, שרכב על גבם כל הדרך אל ממשלת ההונאה, הצביע נגד מה שהוא הטיף לו כל כך הרבה חודשים – דמי אבטלה לעצמאים. אבדה הבושה". חברת הכנסת מירי רגב אמרה: "מכר את השולמנים. הקול של אביר קארה הכריע – לא לדמי אבטלה לעצמאיים. ביזיון".

תגיות:עצמאיםמליאת הכנסתינון אזולאיאביר קארה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה