חדשות בריאות

נמשכת הירידה בתחלואה: 3,186 מאומתים ביממה, 505 חולים במצב קשה

מניין הנפטרים מפרוץ המגפה עלה ל-7,843, מהם למעלה מ-1,400 בגל הקורונה הנוכחי. נערה בת 17, שחוסנה פעמיים וסבלה ממחלת רקע, נפטרה מקורונה

(תמונה: שאטרסטוק)(תמונה: שאטרסטוק)
אא

משרד הבריאות מסר היום (שלישי) עדכון על נתוני התחלואה והתמותה ממגפת הקורונה. מהנתונים עולה, כי נמשכת מגמת הירידה בתחלואה. אתמול אובחנו 3,186 מאומתים חדשים לנגיף. שיעור הבדיקות החיוביות, מתוך כ-120 אלף בדיקות שפוענחו, עמד על 2.70%.

מספר החולים המאושפזים במצב קשה בבתי החולים ממשיך לרדת, ועומד כעת על 505, מתוכם 237 נמצאים במצב קריטי. מספר החולים המונשמים ממשיך להיות גבוה, ועומד על 198.

מחצות נפטרו שבעה חולים, לאחר שאתמול דווחו 22 מקרי פטירה. מעדכון נתוני התמותה עולה, כי במהלך חודש ספטמבר נפטרו 661 חולים. מניין הנפטרים מפרוץ המגפה עלה ל-7,843, מהם למעלה מ-1,400 בגל הקורונה הנוכחי.

אתמול הגיעו כ-68,000 ישראלים למרכזי החיסון ברחבי הארץ, כ-51 אלף מתוכם קיבלו את מנת החיסון השלישית. עד כה חוסנו 6,150,462 ישראלים במנת חיסון אחת נגד קורונה, 5,661,428 קיבלו את מנת החיסון השנייה, ו-3,594,416 התחסנו גם במנת הבוסטר.

נערה בת 17, שנדבקה בקורונה, נפטרה אתמול בבית החולים רמב"ם. על פי הדיווח בכאן חדשות, הנערה – שחוסנה בשתי מנות חיסון בלבד – נדבקה בנגיף לפני מספר שבועות. היא אושפזה תחילה בבית החולים הלל יפה בחדרה. בעקבות הידרדרות במצבה היא הורדמה והונשמה, ולפני כשבוע הועברה לרמב"ם ואושפזה במחלקת טיפול נמרץ קורונה. 

הנערה סבלה ממחלת רקע, שהוגדרה על ידי גורם רפואי כקלה. מצבה המשיך להידרדר, וסיבוך קורונה גרם לקריסה של ריאותיה ומערכות נוספות בגופה. מבית החולים נמסר כי "הנערה טופלה על ידי מיטב המומחים במחלקה, והרופאים נלחמו על חייה. לצערנו, השילוב בין סיבוך הקורונה שגרם לקריסת הריאות עם חיידק אלים גרם לתוצאה המצערת. אנו משתתפים בצער המשפחה".

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה