חדשות בארץ

רצועת עזה: פלסטיני התקרב לגבול ונורה למוות מאש צה"ל

כלי תקשורת בעזה דיווחו על מותו של תושב הרצועה בן 41 מירי חיילי צה"ל לאחר שהתקרב לגבול, וטענו כי הוא עסק בציד ציפורים. צה"ל: "האירוע מתוחקר"

גבול עזה, ארכיון (צילום: חסן ג’די, פלאש 90)גבול עזה, ארכיון (צילום: חסן ג’די, פלאש 90)
אא

כלי תקשורת בעזה דיווחו היום (חמישי), כי פלסטיני בן 41 נורה למוות על ידי חיילי צה"ל לאחר שהתקרב לגבול עם ישראל. ברצועה טענו כי ההרוג, מוחמד עמאר תושב אל-בורייג', עסק בציד ציפורים.

מדובר צה"ל נמסר: "תצפיות זיהו שלושה חשודים שהתקרבו לגדר המערכת בצפון רצועת עזה, כאשר אחד החשודים זוהה חופר בקרקע כשהוא נושא תיק חשוד. בעקבות הזיהוי, כוחות צה"ל ששהו בנקודה ירו לעבר החשוד. מוכרת טענה על פלסטיני הרוג כתוצאה מהירי. האירוע מתוחקר".

הבוקר, בסביבות השעה 6:30, ניסתה פלסטינית בת 30, תושבת העיירה קבטיה שליד ג'נין, לבצע פיגוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים. המחבלת יצאה משטח הר הבית, התקרבה לעבר השוטרים המוצבים בסמוך לשער השלשלת, שלפה סכין וניסתה לדקור אותם. הם הגיבו בירי לעברה ונטרלו אותה. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים בקרב הכוחות. כוחות רפואיים שהגיעו לזירה קבעו בהמשך את מותה של המחבלת. מחקירת המשטרה עלה, כי היא נכנסה אמש לירושלים ללא אישור כניסה ושכרה חדר באכסניה בעיר העתיקה.

במהלך הלילה פעלו מסתערבי משמר הגבול עם כוח צה"ל מסיירת חרוב למעצר חשודים ואיתור אמצעי לחימה בכפר בורקין שבאזור ג'נין, כחלק מהמבצע לסיכול תשתית הטרור של חמאס ביהודה ושומרון. במהלך הפרת סדר שהחלה במקום ירה מחבל חמוש, איש הג'יהאד האסלאמי, לעבר הכוחות. הלוחמים הגיבו בירי וחיסלו את המחבל. גם באירוע זה לא היו נפגעים בקרב הכוחות.

תגיות:רצועת עזהצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה