חדשות בעולם

הפעוט, האסטמה והמסכה: מה באמת קרה על המטוס שהוחזר ליעדו?

אם לפעוט בן שנתיים 'אולצה' לשים לבנה מסכה ומשלא הצליחה, הטייס החליט להחזיר את המטוס ליעדו. מה באמת קרה בטיסה מנקודת מבטה של האם?

אא

טיסה שהחלה את דרכה לקולורדו - חזרה ליעדה בשדה התעופה של דאלאס 'דאלאס פורט-וורת'' - בעקבות בכי קורע לב של תינוק בן שנתיים. 

הכל התחיל כאשר דיילת בשם קארל הודיעה לאמו של התינוק, אמנדה פנדרוויס, כי בנה חייב לחבוש מסכה. "ניסיתי לגרום לווילון לחבוש מסיכה בכל דרך אפשרית, אבל הוא פשוט סירב והתחיל לבכות", משחזרת האם במבוכה, בראיון שנעשה עמה. 

לדבריה, היא ניסתה לגרום לבנה להישאר בשקט ולהסיח את דעתו בזמן שהמסכה על פניו, אך זה החזיק מעמד לזמן קצר ביותר והוא פשוט המשיך למשוך את המסכה מפניו שוב ושוב עד שבשלב מסוים לדיילת 'נמאס' להעיר לאמנדה, והיא סיפרה את התקרית לטייס - שהחליט בתגובה להחזיר את הטיסה ליעד המוצא, אך לא לפני שאחד הנוסעים הספיק לתעד את המאורע במצלמתו, ולהפיץ סרטון קצר ברשתות החברתיות. 

בסרטון נראים מאמציה הנואשים של האם לגרום לפעוט לשים מסכה, אך הוא בכה בצורה היסטרית בכל פעם שהיא התקרבה אל פניו. "זו הייתה חוויה משפילה וטראומטית בשביל שנינו", אמרה אמנדה בראיון ל'דיילי מייל'. "הראינו לדיילת מסמך שהילד אסמתי ולא מסוגל לשים שום דבר על פניו, אך היא לא הקשיבה לאף מילה שאמרתי. לא היה אכפת לה שלילד יש אסטמה, וגם כשהראיתי לה בדיקה שלילית לקורונה שהילד עשה אתמול, לא היה אכפת לה. 

"במקום זה, היא בחרה לעשות שיימינג דרך האינטרקום של המטוס, והכריזה לכל הנוסעים שהיא מצטערת על העיכוב אבל יש לצוות התמודדות אם 'אי תאימות של נוסע'. אני לא סירבתי לשים מסכה, ואפילו לא אמרתי שלא אנסה לשים מסכה לבני. מה אני יכולה לעשות שהוא לא הסכים וצרח בכל פעם שהתקרבתי לפניו עם מסכה? הוא ילד. באמת שאין לי מילים", סיכמה האם הנסערת. 

תגיות:ארצות הבריתתינוקמסכה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה