חדשות יהדות

פדיון כפרות אונליין 2021 דרך הידברות

עוד לא תרמתם לפדיון כפרות? נצלו את ההזמנות עכשיו. הימים הנוראים חולפים במהירות וכדאי להזדרז. כספי פדיון הכפרות דרך הידברות יזכו אתכם במגוון מצוות. כל הפרטים כאן

  • ח' תשרי התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מנהג הכפרות הינו פעולה סמלית המזכירה לאדם כי כדי שה' יסלח לו על עוונותיו, עליו לחזור בתשובה ולהרבות במעשים טובים. בהידברות מאפשרים לכם לזכות להרבות במצוות ובמעשים טובים. באמצעות פעולה אחת פשוטה של תרומה לפדיון כפרות אונליין אתם הופכים לשותפים של מפעל זיכוי הרבים הגדול של הידברות, ובכך מסייעים להפצת התורה והיהדות ברחבי הארץ והעולם, משתתפים בחלוקת סלי מזון למשפחות נזקקות, ומעניקים להן הזדמנות לחגוג את חגי תשרי בשמחה ובכבוד. בנוסף, אתם זוכים לקיים את מאמר הפסוק "צדקה תציל ממוות" כלשונו ולהציל חיי תינוקות תמימים שנידונו להפלה בגלל מצב כלכלי לא טוב של אמותיהם.

כל פעולה שנעשית בזכותכם: הצלת חיי תינוקות, סיוע למשפחות נזקקות והפצת תורה ויהדות היא הצלת נפשות של ממש. בימים הנוראים, ימי התשובה והרחמים, קחו את ההזדמנות בשתי ידיים, וקיימו את מאמר הגמרא: "כל המקיים נפש אחת, מעלים עליו כאילו קיים עולם מלא".

את כוונותיכם הטובות רואים בשמיים. אנו תפילה כי זכות גדולה זו תעמוד לכם ביום הכיפורים, ואנו מאחלים לכם חתימה טובה: התחילו את השנה ברגל ימין. השתתפו בטקס הכפרות המסורתי דרך הידברות, שיהיו לכם שליחים נאמנים למסירת כספי הצדקה באמצעות סלי מזון למשפחות נזקקות, להצלת תינוקות מהפלות ולזיכוי הרבים והמשך הפצת היהדות בארץ ובעולם. לחצו כאן לפדיון כפרות אונליין. 

 

תגיות:פדיון כפרות אונלייןפדיון כפרותימים נוראים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה