פעילות הידברות

הערב, לפני יום הכיפורים: שידור חי עם אמני ישראל במעמד הסליחות בכותל

אמנים, שחקנים, זמרים, וידוענים מספרים על החוויה האישית במסע שחיבר אותם לעולמם הפנימי. שיא הערב - מעמד הסליחות המכובד ברחבת הכותל וגם התרת נדרים עולמית. אל תחמיצו! הערב ב-21:00 ועד חצות

  • ח' תשרי התשפ"ב
אא

ברגעים אלו ההכנות ברחבת הכותל בעיצומן: צוותים מיומנים בונים מערך לוגיסטי מורכב של המשדר המיוחד שיועבר אליכם בשידור חי. זהו משדר שאתם חייבים לראות.

בערב מרגש שכזה, יממה לפני היום הקדוש בשנה, אמני ישראל פותחים בפניכם את הלב: ארז לב ארי, דוד ד'אור, ליאור אשכנזי, עידן עמדי, יובל דיין, מוריס כהן, ננסי ברנדס ואריק סיני יספרו וישתפו על המסע הפרטי שלהם לחיבור אל הנשמה ועל הרצון להתחבר לבורא עולם, בשיתוף מטלטל ומרגש עד דמעות. עוצמת החווייה מקבלת משנה תוקף בעת הזו, כששערי שמיים נפתחים לתפילות עם ישראל.

כל אחד ואחת מכן ימצאו את עצמם במסע הזה, המסע של כולנו. הערב החל מ-21:00 בערוץ הידברות ועד חצות הלילה.

 

מעמד הסליחות המרגש והתרת הנדרים העולמית

זה עוד לא הכל. בשיאו של המשדר נביא את מעמד הסליחות הגדול של השנה מרחבת הכותל: אלפי יהודים מתרכזים במקום הקדוש ביותר בעולם, שריד בית מקדשנו בשירה בוקעת רקיעים, במעמד הסליחות המפואר, כולנו מעתירים לבורא עולם שימחל לנו ברחמיו על כל החטאים, על העוונות ועל הפשעים.

במשדר נביא גם את טקס התרת הנדרים העולמית, בהשתתפות מרן, הראשון לציון, הרב הראשי לישראל, הרב יצחק יוסף שליט"א ורב הכותל, הרב שמואל רבינוביץ'. חוויה של פעם בשנה – עת שערי רצון להיפתח.

היו עמנו במשדר היום ב 21:00 ועד חצות. אל תפספסו!

תגיות:יום הכיפוריםסליחות בכותל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה