חדשות בארץ

שיקלי: הביצועים של בנט חלשים, בעיניי הוא לא מנהיג

בריאיון לרדיו 103FM, מתח חבר הכנסת עמיחי שיקלי ביקורת חריפה על ראש הממשלה נפתלי בנט: "הוא לא מתפקד טוב. לא בקורונה, לא בביטחון, לא בתחום המדיני. הוא מממש מדיניות שמאל על מלא"

שיקלי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)שיקלי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת עמיחי שיקלי תקף הבוקר (ראשון) בחריפות את ראש הממשלה נפתלי בנט. "בעיניי הוא לא מנהיג", אמר בריאיון לגולן יוכפז וניסים משעל ברדיו 103FM. "הוא אכזב קשות".

"הפצרתי בו לקבל את העובדה שהבוחר לא נתן לנו את הכוח כדי לקבל את תפקיד ראש הממשלה", הוסיף שיקלי. "אי אפשר להיות ראש ממשלה עם שישה-שבעה מנדטים, זו פשוט הזיה".

בתשובה לשאלה איזה ציון הוא נותן לבנט על תפקודו, ענה שיקלי: "אני חושב שהוא לא מתפקד טוב. לא בקורונה, לא בביטחון, לא בתחום המדיני. אני חושב שהביצועים חלשים מאוד. בכלל, איך שהדבר הזה מתנהל – זה לא ראש ממשלה שיכול להנחות שרים, מכיוון שהם חזקים ממנו בכוחם הפוליטי".

בהתייחסו לטיפול הממשלה במגפת הקורונה, תקף שיקלי: "מדינת ישראל נמצאת בצמרת הנדבקים ברמה העולמית, לא התקבלו החלטות קשות בעניין הזה. אני לא בטוח שההחלטה לפתוח את הלימודים ב-1 בספטמבר הייתה נבונה, אבל ימים יגידו. יש מדינות בכל רחבי אירופה שמונעות מישראלים להיכנס אליהן בגלל מה שקורה כאן בתחום הקורונה. ישראל עברה מהחמישייה המובילה בעולם לתחתית הטבלה, עם מדינות עולם שלישי. מדינת ישראל לא מתנהלת כמו שצריך בנושא הקורונה. בנט לא מנהל את האירוע. שר האוצר לא נוכח בקבינט, שר החוץ לא נוכח בקבינט, איזו החלטה משמעותית קשה התקבלה כדי לנסות לבלום את המגפה בזמנו של בנט? שום דבר, היה לנו תו שמח".

"בנט הבטיח מפלגה שהיא מימין לליכוד", המשיך שיקלי. "הוא אמר שהוא מחויב למחנה הלאומי במאת האחוזים. הביקורת שלו על הליכוד הייתה ביקורת מימין, הוא זה שהוביל את הביקורת נגד נתניהו על ח'אן אל-אחמר, על המדיניות מול חמאס שהיא מדיניות רפה. אין הבטחת בחירות אחת שהוא עומד מאחוריה, הוא מממש מדיניות שמאל על מלא".

באשר להמשך דרכו הפוליטית, אמר שיקלי כי לא החליט על דפוס הפעולה לקראת הבחירות הבאות: "מוקדם לומר. אין פה יותר מדי סודות, יש שני תרחישים אפשריים: הראשון הוא ללכת למפלגה קיימת במחנה הלאומי, והשני הוא מסגרת חדשה. כשנתקרב ונגיע למועד – נחליט".

תגיות:נפתלי בנטעמיחי שיקלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה