חדשות בריאות

השחקנית שלא התחסנה וחלתה בקורונה: "אל תזלזלו בקורונה – לכו להתחסן"

״אני מרגישה שאני מתה. קשה לי לנשום, אני מאבדת כוחות, זה ייסורים אמיתיים": כך כתבה השחקנית עירית קפלן שאושפזה אתמול בבית החולים איכילוב ופנתה במסר לציבור – לכו להתחסן

  • כ"ה אלול התשפ"א
אא

השחקנית עירית קפלן התאשפזה אתמול (רביעי) במחלקת קורונה במצב קשה לאחר שלא התחסנה וחלתה בקורונה. בפוסט שפורסם בדף הפייסבוק של בית החולים איכילוב היא מספרת על תחושותיה וקוראת לציבור להתחסן: ״אני מרגישה שאני מתה. קשה לי לנשום, אני מאבדת כוחות, זה ייסורים אמיתיים. אין צעד בלי תחושת חנק. אני פחדתי להתחסן בגלל מחלה אוטואימונית שאני סובלת ממנה ופחדתי שהחיסון יעורר אותה. ניסיתי לקבל יעוץ ולא ממש קיבלתי תשובות, ובדיעבד זו הייתה טעות כי שום דבר לא משתווה למחלה הארורה הזאת. היא נשכנית ולא צפויה. אל תזלזלו בקורונה, כל מי שעוד מתלבט שישקול בשנית- לכו להתחסן!".

בראיון עם מעיין אדם לרדיו 103FM, אמר השחקן דביר בנדק שמקורב לשחקנית, כי היא מאושפזת עם חמצן במצב יציב והיא מתקשרת. "הסיבה שהיא לא מחוסנת זה בגלל מחלה אוטואימונית שהיא סובלת ממנה, ואיזה רופא הפחיד אותה. השיקול הזה כל כך פרטי, השמחה לאיד לא בריאה, השמחה צריכה להיות ש'כן, החיסון עובד', ועל זה שהיא מעודדת עכשיו אנשים להתחסן", הוסיף.

תגיות:קורונהעירית קפלן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה