חדשות יהדות

"עמית בני היקר, בראל היום מגיע אליך": ברוך בן יגאל בדברי ניחומים קורעי לב

ברוך בן יגאל, האב ששכל את בנו עמית הי"ד לאחר שפלסטיני השליך על פניו בעוצמה אבן - משגר דברי ניחומים קורעי לב להוריו של החייל בראל אחיה שמואלי ז"ל, שנפטר מפצעיו לאחר שמחבל ירה בו ברצועת עזה

  • כ"ב אלול התשפ"א
אא

"אחרי הבשורה המרה על בראל אחיה, הרגשתי צורך להגיע לכאן להיות עם הבן שלי קצת. לספר לו ולדבר איתו ולומר לו ש... עוד ילד, עוד ילד בן 21, ייקבר היום בחלקה המשטרתית של קריית שאול. אני רוצה לומר לכם שזה כל כך קשה לאבד ילד. לקבור את אמא זה בסדר, לקבור את אבא זה בסדר - זה דרך העולם. מה שיש כאן - זה לא דרך העולם. 

"בראל - זה לא דרך העולם. הלב שלי יוצא להורים שלו, לניצה וליוסי ההורים. זה כל כך קשה. כמה התפללנו, כמה התפללנו כדי שזה יצליח לו. כמה רצינו שזה יצליח לילד הזה", בנקודה זו ברוך לא מחזיק את עצמו, וקולו משתנק מבכי. הוא מוחה את דמעותיו, וממשיך: "אני רוצה להגיד לכם שזה כל כך לא פשוט. זה כל כך קשה כל העניין הזה... תחשבו שאבא שלו, כמוני, בן יחיד שלו. זה בן יחיד שלו. אתם יודעים שיש את השיר הזה 'תזכו לשנים רבות - הבנים עם האבות. בדיצה ובצהלה, בשעת הנעילה. איזה נסיונות הקדוש ברוך הוא נותן לנו... איזה נסיונות. 

"לא יודע למה הנסיונות האלה. זה כל כך קשה. אני רק חושב עכשיו על ההורים שלו. בשעה תשע וחצי הערב, אני אומר לכולם - מי שלא יכול, שידליק נר. לכבוד הילד הזה. תדליקו לו נר. זה ילד של כולנו, זה ילד של כל עם ישראל. ואני אומר פה לבן שלי, עמית, עמית היקר, בראל היום מגיע אליך".

צפו כאן בהמשך הדברים העצובים שאמר:

 

תגיות:מרגשעמית בן יגאל הי"דברוך בן יגאל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה