מעניין

חקלאי אוסטרלי במחווה מרגשת לדודתו שנפטרה - יצר לב ענק מ...כבשים

כשדודתו האהובה של בן ג'קסון נפטרה, הוא לא הורשה להשתתף בהלוויה בשל מגבלות הקורונה. אז הוא מצא דרך מקורית לכבד את זכרה. צפו

אא

בכל פעם שביקר בן ג'ונסון את דודתו באוסטרליה, היא בישלה לו את המאכלים האהובים עליו ושלחה אותו הביתה עם חטיפים וסוכריות על מקל. "לדודה שלי הייתה נשמה נדיבה להפליא", אמר ג'קסון בראיון לוושינגטון פוסט. "היא הייתה אחת מהאנשים האלה שמעולם לא שכחו ימי הולדת,  בן אדם עם לב ענק".

דברה קאודרי, המכונה" דודה דב", נפטרה מסרטן בגיל 63 מוקדם יותר החודש. ג'קסון, חקלאי כבשים, אמר כי לעולם לא היה מעלה על דעתו להפסיד את הלווייתה, אך נאלץ לעשות זאת בשל המגבלות הקשות של אוסטרליה בנוגע לנגיף הקורונה. "הרגשתי חסר אונים לחלוטין וחסר תקווה", אמר, אך הוא לא התכוון להרים ידיים.

ג'קסון כבר יצר אמנות בעבר עם הכבשים שלו. הוא פיזר את האוכל שלהם בצורה של תבניות ומילים. הכבשים הוכשרו למצוא את המזון ולאכול אותו במשך 5 דקות לפני שהם נודדים, בזמן שג'קסון תיעד את פעולותיהם מלמעלה ושיתף את התוצר המוגמר ברשתות החברתיות.

כשדודתו נפטרה, הוא חשב לעצמו שהיה לה לב ענק אז למה לא לכבד את זכרה באמצעות לב שיראה עד כמה? ואכן, ג'קסון פיזר את המזון בצורת לב וכשהכבשים התקרבו לאכול, נוצר לב ענק שתועד באמצעות רחפן.

הסרטון הועבר בשידור חי בזמן הלווייתה של דודה דב, אך ג'קסון לא דמיין שהסרטון יהפוך וויראלי וישודר ברחבי העולם. "אני חושב שאחת הסיבות שהוא הצליח כל כך הייתה כי כולנו זקוקים לסוג של חיבוק ווירטואלי", אמר והוסיף, " אנחנו מפספסים לידות, לא יכולים להיפרד מהיקרים לנו ואפילו לא יכולים להשתתף בימי הולדות או טקסי סיום. כולם צריכים לחלוק קצת אהבה". כשנשאל למה הוא הכי מתגעגע בדודתו, ג'קסון ענה "אני מתגעגע אליה. אני הכי מתגעגע אליה".

צפו בסרטון שכבש את הרשת:

 

תגיות:קורונהלבכבשים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה