חדשות בריאות

זה מה שעשוי לקרות לגופכם - אם תצרכו בצל בכל יום

אמנם הריח והחריפות שלו מרחיקים את רובנו מאכילת בצל חי, אך התרכובות הגופריות הייחודיות של הבצל, פועלות נון-סטופ בניקוי רעלים של החומרים המסרטנים שאנו צורכים מדי יום, ולכן כדאי לצרוך אותו כשהוא חי

אא

הסבתות שלנו השתמשו בבצל לא רק לתיבול סלטים, אלא גם ברפואה המסורתית. 

בבצל יש כמויות גדולות של חלבון וסיבים, כמו גם ויטמין C, סלניום, כרום, חומצה פולית ונוגדי חמצון שונים. מה שמעניק לבצל את חריפותו העזה הוא רכיב בשם אליצין - שידוע גם כמדלל דם טבעי. חומרים נוספים שאתם רוצים ודאי לדעת עליהם הם הקוורצטין - אנטי אוקסידנט שמחסל רעלים ותאים סרטניים בגוף ומשפר אף מצבים קשים של אלרגיות. 

אכילת בצל בכל יום ידועה כמיטיבה ביותר עם הגוף, אך אם את בהריון - רצוי שלא תתקרבי אליו או אל השום. 

מה עלול לקרות לגופכם אם תצרכו בצל בכל יום? קודם כל, אם אתם לא סוכרתיים, אין ספק שהבצל יעזור לכם להישמר הרחק מסוכר סוג 2. מחקרים הראו ששילוב של בצל עם כורכום - מאזן את הגוף ופועל עליו פעולה זהה כמו אינסולין. הבצל בעצם מגדיל את כמות האינסולין הזמינה במערכת שלך, וסופח חלק מהחלקים בכבד שבהם האינסולין לא השפיע. 

אמנם הריח והחריפות שלו מרחיקים את רובנו מאכילת בצל חי, אך התרכובות הגופריות הייחודיות של הבצל, פועלות נון-סטופ בניקוי רעלים של החומרים המסרטנים שאנו צורכים מדי יום, ולכן כדאי לצרוך אותו כשהוא חי. 

נוגד החמצון בשם קוורצטין שומר על לבכם מפני מחלות לב, בזה שהוא מנטרל רדיקלים חופשיים, שומר על עורקים רכים וגמישים ומווסת אל לחץ הדם. 

במילים אחרות, אכילת בצל חי בכל יום תמזער את הסיכון שלכם לחלות במחלות לב או כלי דם. 

לא יודעים כיצד לשלב אותו? נסו את הסלט הזה של סבתא שלי, שהוא לא רק טעים אלא גם בריא: שתי עגבניות חתוכות לקוביות, בצל חתוך לקוביות, חופן עלי כוסברה קצוץ דק, מעט מלח, פלפל שחור וכף שמן זית (אנחנו אהבנו לאכול את זה עם לחם).

פעולה אחרונה וחביבה שהבצל מתמחה בה היא תרומה אדירה למערכת קרישת הדם. בצל מכיל חומר בשם רוטין שעוזר במניעת היווצרותם של קרישי דם בוורידים. הרוטין ממיס את קרישי הדם שעשירים בפיברין, ומסייעים בשיפור זרימת הדם. 

תגיות:גוףבצלצריכהיומי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה